SSC Allmänt snack Allmänt småprat Jag hatar rådjur!

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Snygg bild Ozo, vad skall du säga på besiktningen? ”Nej jag har ingen tullkepa, det är ju till extraljusen, jag lovar!” 😀

Patrik K
      Deltagare

HE he he!

Det där såg ju ut som om inget hade hänt, ja det e svensk kvalitet det 😀 Men jag kommer ändå inte falla tillbaka i Volvoträsket så som Alrik 😉 gjorde. Men ni kan ju båda gå o bli stödmedlemmar i 240-klubben *asg* Vad säger du Ozo? whaaa?? suuugen??? :+

Det ska nog mkt till om jag ska återgå till Volvo, har haft tre stycken så det får räcka, Suuubaruuu kokarna har smittat mig för livet!

Se nu till och ha en riktigt trevlig semester, man får väl se till o komma ner till Stockholm på ett besök när tillfälle ges, kan ta med fikabröd (fråga Jerry 😛 )

// Patrik K

OzO
        Deltagare

LOL @ Alien! 😀

Klart man surfar 240-klubbens forum! 😉

Dag 2 av semestern:
          0820: Besiktning Volvo -> [font color=green]Klar!
          0955: Besiktning Subaru -> [font color=green]Klar!
          1135: Besiktning Chevrolät -> [font color=green]Klar!

Det var inga dumsnutar i Vallentuna, dom visste vad dom höll på med och hade lite känsla för feeling. Men det är ju klart, Kjelle har ju lärt upp dom! 😉 🙂

/G – 4 timmars klippa gräs nurå? :+

gotte51
          Deltagare

Kompisen körde över ett rådjur förra veckan när han vart på väg hem från Öland. Det Låg dött på vägen och han körde över det. Tro det eller ej men inget blev skadat i fronten men han fick en fet buckla i golvet bakom förarplatsen!!! Känner man på golvet buktar det uppåt!

alrik
            Deltagare

HE he he!Det där såg ju ut som om inget hade hänt, ja det e svensk kvalitet det 😀 Men jag kommer ändå inte falla tillbaka i Volvoträsket så som Alrik 😉 gjorde. Men ni kan ju båda gå o bli stödmedlemmar i 240-klubben *asg* Vad säger du Ozo? whaaa?? suuugen??? :+ Det ska nog mkt till om jag ska återgå till Volvo, har haft tre stycken så det får räcka, Suuubaruuu kokarna har smittat mig för livet!Se nu till och ha en riktigt trevlig semester, man får väl se till o komma ner till Stockholm på ett besök när tillfälle ges, kan ta med fikabröd (fråga Jerry 😛 )// Patrik K

Tillbaka vet jag inte om jag kom. Första gången i volvoträsket faktiskt 😛 Men jag föll däremot tillbaka i VW träsket igen när Goffen köptes.

Sen så är ju nästan min 240 med i TPC, sitter ett stort silvring klistermärke på framrutan 😀

Subuaru kommer att inhandlas, kokarkänslan saknar man faktiskt efter 2,5 månaders frånvaro.

/ Mikael – som ska ut och rasta volvon ikväll 😉

Manor
              Deltagare

Lite tur kanske man hade då. Åkte hem från Västerås med Chevan, bytte till Volvon i Täby och åkte med den ut mot landet. Körde gamla Nynäsvägen bara för att jag skulle kunna stanna vid en busshållplats och använda mobilen. Strax efter det samtalet klippte jag miffodjuret. Nästa gång tänker jag använda mobilen, fippla med stereon, kamma håret och kanske jaga en och en annan fluga medans jag kör. :)Just ja jag har ju inget hår…Komiska i det hela är att en grävling med bara tre ben haltade över vägen strax efter och skrämde upp miffodjuret./G – sätt fotbojor på alla råtjurar___________________________________________________________::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Mohahahahahahaha, f-n vad jag garvade när jag läste din text Ozo.
                Jag håller med alla andra här i tråden…du klippte den jäveln med rätt bil :). Imprezan din har väl också haft en liten dust med en kusin till detta miffodjur…vill jag minnas (eller rättare sagt vill jag inte minnas).

Ha det gott i sommarvärmen.

mvh Mats N – när behöver du flytthjälp?

maxan
                Deltagare

Har beställt extrakofångare á la Australienmodell. :+

Kan behövas med tanke på var du skall flyta 😀

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.