› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Jag och ”Thai-Perr”…
- Detta ämne har 16 svar, 1,955 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 5 månader sedan av
FRBxxx.
-
FörfattareInlägg
-
18 augusti, 2007 kl. 12:45 #10408
FRBxxx
DeltagareHej allesammans!
Som några av er redan vet så är jag numera ägare till ”Thai-Perr”!
För en vecka sen så begav sig jag och en polare till SSI’s huvudstad Västerås för att klämma å känna på ordförandes Type-R!Ville allt sig väl (några tvivel fanns egentligen aldrig 😛 ) så skulle jag sitta på högersidan och köra hem senare på kvällen (var som ett liten ungjävel dan innan julafton!)
Väl uppe i Västerås efter ha tittat, luktat och smakat på äkta sushi så stod det klart, henne tar jag med hem!Nu såhär en vecka och tre tankar efter köpet så är jag hur nöjd som helst! :7
Mina framtida planer för bilen sträcker sig inte längre än att riva loss dekoren eller trycka dit två prickar över A:et, har inte bestämt mig riktigt ännu 😉
Annars så ska jag göra mitt bästa för att behålla bilen i det underbara skick den är i och lägga mycket pengar på bensinkontot!Här är några bilder på leveransen innan jag hann smita från Västerås!
http://www.nastygraphics.com/vasteras_sti.jpg
/Björne, en glad skit!
18 augusti, 2007 kl. 12:49 #115219BVS-Robban
DeltagareCooolt !
Helrätt bil !/ R ägare till pera med ett R 🙂
18 augusti, 2007 kl. 13:11 #115218alrik
DeltagareGratulerar!
Fina bilar de där R:ena.
/Mikael – R ägare
18 augusti, 2007 kl. 13:13 #115222Klasagasa
DeltagareFränt, men vitt hade vatt schnyckt oxå… 😉
En mycket fin och välvårdad bil!//Klas
18 augusti, 2007 kl. 13:54 #115210Manor
DeltagareStort grattis till en mycket fin bil :).
19 augusti, 2007 kl. 07:48 #115208Blocken
DeltagareKul att träffas Björne, och SUPERGRATTIS till köpet av min bil! 🙂
Jag ska erkänna att jag saknar ’henne’ redan (ja, Thai-Perr är en hon).
Lägg tid på att köra henne på krokiga vägar. Full tank 98 är hon värd varje gång. Hon gillar att bli piskad hårt, då ger hon GRYMT mycket körglädje tillbaka… men serva väl med täta oljebyten och efterkyl alltid turbon. Skippa rattlåsrejsing – det är för V8-kokare med bakhjulsdrift!
Ser jag minsta tendenser till krom, neon, bilstereo eller DanMobility så hämtar jag tillbaka henne 😉 😀 – för detta är Pärlan med stort P.
KÖR HÅRT! LYCKA TILL!
/Blocken
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album602/mini_Dsc00167.jpg
19 augusti, 2007 kl. 10:42 #115215b20mannen
DeltagareOh my god! Hade jag bara fått en liten hint om att den var till salu!!! 😮 x( 🙁 ;(
Nu måste JAG leta upp mitt lilla japanska KORTSVÄRD och några handdukar med god uppsugningsförmåga bara för att DU din LYCKLIGA lilla GLIS har köpt den. Adjö grymma värld! :+
19 augusti, 2007 kl. 11:33 #115211FRBxxx
Deltagare98 oktan och krokiga vägar är det enda vi har gott om här ute i skogen!
Nära till Anderstorp har vi också 🙂Jag som trodde jag skulle klara mig utan subby är nu tillbaka i träsket, nu sitter jag riktigt hårt dessutom!
Edit: Just de ja, neon och diverse kromliknande plastdetaljer är ju det fränaste som finns! Tack för tipset! 😉
Fäääst änd Fjuriuss, istheshit.com
19 augusti, 2007 kl. 18:03 #115209Janne248
DeltagareOh my god! Hade jag bara fått en liten hint om att den var till salu!!! 😮 x( 🙁 ;(
Den fanns på vårat forum under ”säljes”.
Gratts till nya ägaren!!!
19 augusti, 2007 kl. 18:53 #115217oskar
DeltagareGrattis än en gång Björne…Vi får ta och åka ut en sväng när jag fått ihop min pärla 🙂
//Oskar – som inte är nått sugen på att köra subba ;(
19 augusti, 2007 kl. 19:51 #115212FRBxxx
DeltagareTackar Oskar! Du får säkerligen ihop gamle svarten snart och då är det klart att vi ska ut å glida!
19 augusti, 2007 kl. 20:05 #115221kamikaze
DeltagareDå får ni höra av er så hänger jag och bror gärna med
BTW så tyckte jag att jag hörde ett bekannt ljud och fick en skymmt av en silvervinge på 41:an när jag va på OK i Kinna vid 19:00 snåret idag ( söndag ), va det du kanske.
19 augusti, 2007 kl. 20:10 #115213FRBxxx
DeltagareDå satt jag och kollade på Rush Hour 3, men jag vet iofs inte vad bilen gjorde under tiden 🙂
19 augusti, 2007 kl. 22:42 #115223Niklas
DeltagareLustigt, vi snackade om Blocken i helgen och jag sa ”nä han har kvar den än”…så fel man kan ha. 🙂
Grattis till en härligt mårrande bil.
// N
19 augusti, 2007 kl. 23:00 #115216b20mannen
Den fanns på vårat forum under ”säljes”.Gratts till nya ägaren!!!
Efter ett misslyckat seppuko med en trubbig smörkniv ute i trädgården så kan jag inte annat än muttra lite obegripligt över att jag missat den annonsen. 😉
Grattis till ett bra bilköp får man väl säga! Din lyckost-glis. 🙂
Nu tar jag och sätter kapen i GTn och gör mig en thö-prr-kopia. 😀
Edit: Ett litet tips om dekoren – Gör om så det står SOLD i stället. Retar väl föregående ägare i alla fall? 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.