SSC Allmänt snack Allmänt småprat Jag/vi sviker Subaru med ett leende!! ;0)

• Detta ämne har 26 svar, 4,621 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av Rompa.
Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

Hehehe jag bara jävlas patrik! 😉 kallas du spöket för att man aldrig ser dig, men bara hör ditt snack? 😉

*Ler störst*

HighLevelOfSweden
      Deltagare

Hehehe jag bara jävlas patrik! 😉 kallas du spöket för att man aldrig ser dig, men bara hör ditt snack? 😉

*Ler störst*

;0)

Ångan
        Deltagare

Riktigt ballt!
          Kan tänka mig hur ballt det kommer låta när du varvar ur den. Antar att varvtalsstoppet lär ligga förhållandevis högt eller?
          Se nu till att få tyst på alla tvivlare och kom ut och smiska hårt!

TomK
          Deltagare

Blir nog riktigt fint det där. 🙂 När kommer det porr Bilder på låda och grejer då??

SMR
            Deltagare

Suprakvinnan här..:)

Skillnaden är väl att det är okey att prata när man presterar…Annars blir folk sura och tycker man bara snackar skit..Bäst att ta ut grejerna och köra ifrån folk istället för att bygga snabba bilar på Internet..:)

Vi ses på banona i vår

ljungberg
              Deltagare

Det här är snudd på bättre än Zandlådan 😉 Skall bara hämta lite chips och öl.

Kvinnan brukar ju prestera iallafall :p

Subarumicke
                Deltagare

Balla motorer från HARTLEY dock inte gratis 🙁

Mera bilder finns här

http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php?page=holeshot-hartley-v8

Fricke.w
                  Deltagare

Jävligt fränt 🙂
                    Tyckte inte de var så dyrt för motorn, tills jag för stog att rikt summan stog längst upp, samt att den nätta summan på 80 000:-+ var till läget bara för turbos mm mm.

Men smakar de så kostar de ju alltid.

Grymt kommer de bli i alla fall, tänker inte missa att få höra den bilen live, för du tänker vell köra den i sverige också på någon ban dag eller?

HighLevelOfSweden
                    Deltagare

Jävligt fränt 🙂
                      Tyckte inte de var så dyrt för motorn, tills jag för stog att rikt summan stog längst upp, samt att den nätta summan på 80 000:-+ var till läget bara för turbos mm mm.

Men smakar de så kostar de ju alltid.

Grymt kommer de bli i alla fall, tänker inte missa att få höra den bilen live, för du tänker vell köra den i sverige också på någon ban dag eller?

Tjena Fricke!!

Lovar, du mfl här på Impreza forumet kommer både att få se
                      den i Sverige samt även chans att åka med i den – deal!!?? ;0)

andreaswrx
                      Deltagare

vad åker ni för låda in den nu? subaru låda med sec lock?

HighLevelOfSweden
                        Deltagare

vad åker ni för låda in den nu? subaru låda med sec lock?

Växellådan blir en speciallåda i från MODENA ENGINEERING
                          i Australien som är en full-sekventiell race-version!!

http://www.youtube.com/watch?v=IGXp-e6oHEU

Rompa
                          Deltagare

är man över 40bast så träder det automatiskt in en laddtrycksspärr på 0.5kg och likaså en varvtalspärr vid 3000rpm…Man ska vara rädd om veteranerna…:cool:
                            så jag tror inte denna motor kommer göra bilen snabb…:D

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.