› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Jaha då har man fått någon avundsjuks signatur på bilen..
- Detta ämne har 10 svar, 1,145 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
1 februari, 2006 kl. 12:37 #9249
minid
DeltagareHej!
Idag när jag kom ut till bilen efter skolan så hade någon dragit med nyckel i lacken på höger bakdörr.. ca: 1 meter lång repa ;(
Har polisanmält det och ska ta kontakt med försäkringbolaget senare..
Fan blir så trött på att man aldrig kan få ha sina saker ifred..
Fast nu har det öppnat möjligheter att kanske lacka om hela bilen istället.. Isf ”Sti rosa” 😛 Lacken är rätt sliten på övriga ställen oxå..
Alla mina pengar går till bilen typ och nu när detta kommer som ett slag i huvudet att lacka om bakdörren så blir man inte glad..
Man har ju inte så mycket pengar att ha roligt med när man fortfarande går i Gymnasiet../Philip – Som är arg! x(
1 februari, 2006 kl. 13:03 #103539Niklas
DeltagareTrist.
Om det dröjer med omlackning och du vill dölja skadan så hjälper jag dig med en schysst dekal för en billig peng bara du ger mig måtten på skadan och vad du vill att där skall stå, vilken logga eller mönster du vill ha där.
Men om du får det omlackat inom kort så är det ju lite meningslöst. 🙂
1 februari, 2006 kl. 13:05 #103535minid
DeltagareTrist.Om det dröjer med omlackning och du vill dölja skadan så hjälper jag dig med en schysst dekal för en billig peng bara du ger mig måtten på skadan och vad du vill att där skall stå, vilken logga eller mönster du vill ha där.Men om du får det omlackat inom kort så är det ju lite meningslöst. 🙂
Haha!
Det blir nog omlackat snarast… tack ändå…
Alien man kanske skulle haft sti rosa bil med rally dekaler som är nära 74f lacken.. 😛
MVH
Philip
1 februari, 2006 kl. 13:12 #103534Danne-Lakan
DeltagareAlien man kanske skulle haft sti rosa bil med rally dekaler som är nära 74f lacken.. :PMVHPhilip
Ja du lär ju var ensam om det i alla fall 🙂
1 februari, 2006 kl. 13:50 #103536minid
DeltagareMM :7
/Philip
1 februari, 2006 kl. 13:53 #103540Niklas
DeltagareNja, inte blå dekaler på rosa bil. Bättre med svarta, grå eller vita…eller kanske krom. 😀
1 februari, 2006 kl. 14:59 #103532Pasi_k
DeltagareTrist.. HOppas det blir bra vilken färg du nu väljer.:? 😀
Finns det svarta GT.?Given kanske:? 😛
1 februari, 2006 kl. 15:18 #103537minid
DeltagareTrist.. HOppas det blir bra vilken färg du nu väljer.:? 😀 Finns det svarta GT.? Given kanske:? 😛
Bilen ska in på lack snarast… Då ska speglarna och dörrhandtagen lackas oxå..
Det blir samma lack som innan..MVH
Philip
1 februari, 2006 kl. 18:53 #103533Pasi_k
DeltagareOKej. Var lite halft ironiskt såå 🙂
Trist att folk inte kan låta andras grejer vara ifred.
1 februari, 2006 kl. 19:07 #1035381 februari, 2006 kl. 19:34 #103531Manor
DeltagareÄr repan väldigt djup? Det finns firmor som kan ”trolla bort” den typen av skador utan omlackning…det kanske kan vara värt att kolla!!?
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.