SSC Allmänt snack Allmänt småprat Jap sport?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Errol
    Deltagare

tjenare allesammans.

går nu i stora tankar på att köpa en impreza
      (så än är jag kanske inte ”accepterad” här ;( )

såg en annons på blocket:
      http://www.blocket.se/vi/11921543.htm?ca=18_s

och tycker den ser helschysst ut. men rådfrågar om ni tror det är seriöst? japan import?

och övrigt: Ta en titt på den andra bilden i annonsen.
      person-sak dock men jag tycker det ser lite…”b” ut
      både växelspaken & pedaler är typ biltema/universal billigt eftermarknads ”styling” när resten av bilen andas så mkt rally & sport!

vad tycker ni? både om det + men mest bilen i helhet. är det något värt att kolla på?

tack på förhand
      /NMV idiot (no more volvo)

syke
      Blockerad

Jap Sport = Blä. Håll dig undan.

bobban
        Deltagare

tjenare allesammans.går nu i stora tankar på att köpa en impreza (så än är jag kanske inte ”accepterad” här ;( )såg en annons på blocket: http://www.blocket.se/vi/11921543.htm?ca=18_soch tycker den ser helschysst ut. men rådfrågar om ni tror det är seriöst? japan import?och övrigt: Ta en titt på den andra bilden i annonsen.person-sak dock men jag tycker det ser lite…”b” utbåde växelspaken & pedaler är typ biltema/universal billigt eftermarknads ”styling” när resten av bilen andas så mkt rally & sport!vad tycker ni? både om det + men mest bilen i helhet. är det något värt att kolla på?tack på förhand/NMV idiot (no more volvo)

tja köp inte från jap sport det är ju en uppsjö med imprezor och då är de vänsterstyrt.Ta en titt på min impreza kombi på blocket
          mycket billigare och vänsterstyrd roligare impreza fins inte som är orginal (har kört mång imprezor)mvhpetter bobban:+

Errol
          Deltagare

.. jaha?

definera varför tack. varför ska jag inte välja Jap sport ?

är bara bilen seriös mm skiter jag i vad det är för folk och allt omkring som säljer den . eller vad nu är på tok.
            vad menar du med ”uppsjö” (föregående inlägg)

tackar & trevlig fortsatt dag

zwift
            Deltagare

Jag har varit i kontakt med dem angående en bil som de hade å har kvar än,men avstod väldigt snabbt från att köpa något där.

1: De sa att bilen fanns hos dem, vilket den inte gjorde då den stog i england.
              2: De viste inget mer om bilen än dt lilla som stod i annonsen.
              3:En kollega härpå forumet hittade den här bilen på en engelsk sida, där det stog ett annat pris, som visade sig vara 40-50 tusen mindre än vad Jap/sport begärde.
              4:skulle maila dem, fick en hotmail adress att maila till, mindre seriöst för en firma kanske,??

jaja det car några punkter till varför jag avstod att handla från dem.

Tobbe/Borås

syke
              Blockerad
                Errol
                Deltagare

tackar varmt för svaren!
                  det har besparat mig en aning ( ”7 svåra år” förmodligen)

typiskt när man hittar en bil och det bara är fejk.
                  någon som vet om den aktuella bilen finns?

är den ”speciell” mer än just färgen + lite bodykits?, jag är inte så påläst om modellerna….

Fortsatt trevlig dag folk =)

bobban
                  Deltagare

tack för inlägget och förklaring swift (tobbe/borås)han inte med i svängarna. bobban

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.