SSC Allmänt snack Träffar Japan vs Germany @ Ring Knutstorp 29/6

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Spooowiiie
    Deltagare

Hejsan!
      I sommar kommer det att hållas en bilträff på Ring Knutstorp, träffen är öppen för alla Tyska och Japanska bilar, träffen är helt kostnadsfri för både utställare och besökare.
      SMC kommer ha körning på banan, restaurangen kommer vara öppen, Tävlingsteknikerutbildningen på Ring Knutstorp kommer ha öppet hus.

Var: Ring Knutstorp.
      När: 29/6 11:30 – 16:00
      Inträde: Gratis för alla!
      Mat/dryck: Ring Knutstorps restaurang kommer ha öppet.
      Parkering: Det finns en besökarparkering för er som inte ska ställa ut.

Tävlingar: People’s Choice(Röstning), Bästa Japanska bil(Jury), Bästa Tyska bil(Jury).

Alla bilar är välkomna att ställa ut, sålänge du inte kommer med tex. en helt original Nissan Micra -08. Bedömning kommer göras vid insläppet. Finns besökarparkering.

!!OBS!!
      När ni kör till och från området var vänliga och kör lugnt, befolkningen runt banan får stå ut med buller ifrån banan hela sommaren, vi ser gärna att ni respekterar detta och kör lugnt. Håll hastigheten och vet du med dig att din bil låter mycket, håll igen på gasen, så blir alla nöjda.
      Buskörning på området är strängt förbjudet, detta är en bilträff inget annat. All buskörning/lek kommer polisanmälas och du får lämna träffen omedelbart.
      !!OBS!!

Facebook-evenemang: http://www.facebook.com/events/167723160061644

Mvh

Janne248
      Deltagare

Även här tycker jag vi borde vara med och visa upp oss. Fikaklubb eller inte, men jag tycker att Swedish Subaru Club skall vara med och visa upp sig som japansk klubb på detta evenemang. Vare sig man är medlem eller ej i klubben, bara man hänger här så tycker jag man skall vara med! Syns man inte så finns man inte! Klubbtält, banderoller etc vore fint här med!

Tyvärr är jag själv bortrest när detta sker och kan ej vara med.

Vi kör en anmälningslista där vi skriver namn samt vad vi har för bil.

Spooowiiie
        Deltagare

Även här tycker jag vi borde vara med och visa upp oss. Fikaklubb eller inte, men jag tycker att Swedish Subaru Club skall vara med och visa upp sig som japansk klubb på detta evenemang. Vare sig man är medlem eller ej i klubben, bara man hänger här så tycker jag man skall vara med! Syns man inte så finns man inte! Klubbtält, banderoller etc vore fint här med!

Tyvärr är jag själv bortrest när detta sker och kan ej vara med.

Vi kör en anmälningslista där vi skriver namn samt vad vi har för bil.

Kan inget annat än hålla med dig Janne hpc och club jdm kommer befinna sig på plats, så då måste vi ju oxå synas!

Jag kommer iaf befinna mig med min och hoppas på många fler dyker upp!

MikeBike
          Deltagare

Aj då, sicket olyckligt datum. Jag är i Stuttgart på Mercedes 500E träff då (har ju för många bilar).

Hoppas många av er tar chansen att vara med, ses vid nästa tillfälle!

/Mikael

Zlasher
            Deltagare

Även jag är bortrest detta datum. Hoppas några andra kan hjälpa till.

Spooowiiie
              Deltagare

Tyvärr var där ingen som kom, men i slutet av sommaren kommer vi planera på nytt inför nästa år, hoppas många kan komma då,

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.