› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Japanskt för Maria?
- Detta ämne har 23 svar, 1,903 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 7 månader sedan av
Yonaz.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2008 kl. 14:29 #116175
alrik
DeltagareJag vet jag vet jag vet!!! 😀
/Mikael
14 juni, 2008 kl. 16:17 #116180MariaimprezaGT
Deltagaredet blev en skyline!!!
En vit GTS Spec 2, med följande Spec:
5Zigen 3″ avgassystem, 4.5″ utblås
F1 racingclutckit 6-puckad sinter
GReddy boostcontroller
Cusco LSD 1.5-vägs diff
Blitz turbotimer
Iridium tändstift
Blitz kylarlock
Apexi luftfilter
Främre fjäderbensstag
HKS coilovers17″ Kakimoto NG-T leightweight fälgar
Spec 2 front med läpp
Do-luck sidokjolar samt bakboxar
GT-R vinge
Räzo växelspaksknopp
Momo race ratt
å dvd spelareJag är jättenöjd, Palm klankade på lacken å kjolarna, som är lite sådära skick på.. men jag känner en riktigt duktig lackerare, å jag var riktigt trött på audifanskapet.. Putsnörd som jag är ser jag inte de som nåt stort problem…
Stol å bälte redan beställt ;P
Mammas kommentar ”har du skaffat vinge, nej men vafan, var det den som brötade så… Vad ska du ha den till? HELVETE den är ju högerstyrd” jag svarade, ”ptjaa, lite bana vore kul” ”BANA UNGJÄVEL AAHH MIN MAGE!!” 😀 😀
Maria- som numera kör skylifter
Audi is teh ####!!
15 juni, 2008 kl. 20:27 #116188.zip
DeltagareFast va gött.
Du får räkna med att bjuda på en skjuts om vi möts 🙂//.zip
16 juni, 2008 kl. 06:39 #116181MariaimprezaGT
DeltagareFast va gött.Du får räkna med att bjuda på en skjuts om vi möts :)//.zip
De ser jag som en självklarhet:) Bröderna Selin (alla tre) fick sig en tur igår, å så jagade vi ikapp en viss röd Justy, där ägaren ville köra ett race med sin andra röda bil, ”så jag får känna på seger nångång” ;( Men när den bilen kommer ut igen så har väl min hittat in till garaget 😉
Maria
Skylifting is teh #### 😉
16 juni, 2008 kl. 08:42 #116174STIred
DeltagareDe ser jag som en självklarhet:) Bröderna Selin (alla tre) fick sig en tur igår, å så jagade vi ikapp en viss röd Justy, där ägaren ville köra ett race med sin andra röda bil, ”så jag får känna på seger nångång” ;( Men när den bilen kommer ut igen så har väl min hittat in till garaget ;)MariaSkylifting is teh #### 😉
Ha ha precis blir väl så vetu, ser ut som att min bil kommer stå mer inne på verkstan än ute på gatan 😉 Annars kan jag även ställa upp på race med Justyn, men då vill jag ha ett par timmars försprång 😀
För övrigt tyckte jag skylinen var sjysst, gillar dem själv 🙂
/r
16 juni, 2008 kl. 12:23 #116182MariaimprezaGT
DeltagareDe ser jag som en självklarhet:) Bröderna Selin (alla tre) fick sig en tur igår, å så jagade vi ikapp en viss röd Justy, där ägaren ville köra ett race med sin andra röda bil, ”så jag får känna på seger nångång” ;( Men när den bilen kommer ut igen så har väl min hittat in till garaget ;)MariaSkylifting is teh #### 😉
Ha ha precis blir väl så vetu, ser ut som att min bil kommer stå mer inne på verkstan än ute på gatan 😉 Annars kan jag även ställa upp på race med Justyn, men då vill jag ha ett par timmars försprång :DFör övrigt tyckte jag skylinen var sjysst, gillar dem själv :)/r
Starta du nu då så ses vi ikväll 😉 Jag kollar efter roliga saker 🙂 de blir med all säkerhet ögonlock i kolfiber, de var rätt kurs på dem, huvarna kostar typ 4000-8000 kr på ebay, tyvärr kostar ju frakten lika mycket ;'(
Maria
Skylifting is teh #### 😉
16 juni, 2008 kl. 14:20 #116190goldog
Deltagarehörrö! Ebay va ju inget för dig !?!
16 juni, 2008 kl. 14:37 #116183MariaimprezaGT
Deltagaredet är ditt fel att jag kollar där!! De mesta jag vill ha och har beställt har jag dock inte hittat på de dära jävla skitstället 😉
Maria
Skylifting is teh #### 😉
16 juni, 2008 kl. 21:49 #116173Yonaz
DeltagareAj då. En Nissan… Hoppas du blir frisk snart, den där vårtan som sitter på hjärnan och växer innåt måste du göra någonting åt.
Min pappa körde Nissan förr, en Bluebird och den var inte så imponerande. Smaken är som baken – blek och hårig *host* nej nej! DELAD menar jag givetvis!Texten ovan är skriven med ena ögat öppet och munnen lite på sidan av ansiktet. typ så –> 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.