SSC Allmänt snack Allmänt småprat Japanskt för Maria?

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Jag vet jag vet jag vet!!! 😀

/Mikael

MariaimprezaGT
      Deltagare

det blev en skyline!!!

En vit GTS Spec 2, med följande Spec:

5Zigen 3″ avgassystem, 4.5″ utblås
        F1 racingclutckit 6-puckad sinter
        GReddy boostcontroller
        Cusco LSD 1.5-vägs diff
        Blitz turbotimer
        Iridium tändstift
        Blitz kylarlock
        Apexi luftfilter
        Främre fjäderbensstag
        HKS coilovers

17″ Kakimoto NG-T leightweight fälgar
        Spec 2 front med läpp
        Do-luck sidokjolar samt bakboxar
        GT-R vinge
        Räzo växelspaksknopp
        Momo race ratt
        å dvd spelare

Jag är jättenöjd, Palm klankade på lacken å kjolarna, som är lite sådära skick på.. men jag känner en riktigt duktig lackerare, å jag var riktigt trött på audifanskapet.. Putsnörd som jag är ser jag inte de som nåt stort problem…

Stol å bälte redan beställt ;P

Mammas kommentar ”har du skaffat vinge, nej men vafan, var det den som brötade så… Vad ska du ha den till? HELVETE den är ju högerstyrd” jag svarade, ”ptjaa, lite bana vore kul” ”BANA UNGJÄVEL AAHH MIN MAGE!!” 😀 😀

Maria- som numera kör skylifter

Audi is teh ####!!

.zip
        Deltagare

Fast va gött.
          Du får räkna med att bjuda på en skjuts om vi möts 🙂

//.zip

MariaimprezaGT
          Deltagare

Fast va gött.Du får räkna med att bjuda på en skjuts om vi möts :)//.zip

De ser jag som en självklarhet:) Bröderna Selin (alla tre) fick sig en tur igår, å så jagade vi ikapp en viss röd Justy, där ägaren ville köra ett race med sin andra röda bil, ”så jag får känna på seger nångång” ;( Men när den bilen kommer ut igen så har väl min hittat in till garaget 😉

Maria

Skylifting is teh #### 😉

STIred
            Deltagare

De ser jag som en självklarhet:) Bröderna Selin (alla tre) fick sig en tur igår, å så jagade vi ikapp en viss röd Justy, där ägaren ville köra ett race med sin andra röda bil, ”så jag får känna på seger nångång” ;( Men när den bilen kommer ut igen så har väl min hittat in till garaget ;)MariaSkylifting is teh #### 😉

Ha ha precis blir väl så vetu, ser ut som att min bil kommer stå mer inne på verkstan än ute på gatan 😉 Annars kan jag även ställa upp på race med Justyn, men då vill jag ha ett par timmars försprång 😀

För övrigt tyckte jag skylinen var sjysst, gillar dem själv 🙂

/r

MariaimprezaGT
              Deltagare

De ser jag som en självklarhet:) Bröderna Selin (alla tre) fick sig en tur igår, å så jagade vi ikapp en viss röd Justy, där ägaren ville köra ett race med sin andra röda bil, ”så jag får känna på seger nångång” ;( Men när den bilen kommer ut igen så har väl min hittat in till garaget ;)MariaSkylifting is teh #### 😉

Ha ha precis blir väl så vetu, ser ut som att min bil kommer stå mer inne på verkstan än ute på gatan 😉 Annars kan jag även ställa upp på race med Justyn, men då vill jag ha ett par timmars försprång :DFör övrigt tyckte jag skylinen var sjysst, gillar dem själv :)/r

Starta du nu då så ses vi ikväll 😉 Jag kollar efter roliga saker 🙂 de blir med all säkerhet ögonlock i kolfiber, de var rätt kurs på dem, huvarna kostar typ 4000-8000 kr på ebay, tyvärr kostar ju frakten lika mycket ;'(

Maria

Skylifting is teh #### 😉

goldog
                Deltagare

hörrö! Ebay va ju inget för dig !?!

MariaimprezaGT
                  Deltagare

det är ditt fel att jag kollar där!! De mesta jag vill ha och har beställt har jag dock inte hittat på de dära jävla skitstället 😉

Maria

Skylifting is teh #### 😉

Yonaz
                    Deltagare

Aj då. En Nissan… Hoppas du blir frisk snart, den där vårtan som sitter på hjärnan och växer innåt måste du göra någonting åt.
                      Min pappa körde Nissan förr, en Bluebird och den var inte så imponerande. Smaken är som baken – blek och hårig *host* nej nej! DELAD menar jag givetvis!

Texten ovan är skriven med ena ögat öppet och munnen lite på sidan av ansiktet. typ så –> 😉

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.