SSC Allmänt snack Träffar JapMeet 2007 lördag 14 juli Mantorp Park

• Detta ämne har 49 svar, 3,693 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av Palm.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 50 totalt)
  • Författare
    jockef
    Deltagare

Ingen som kör genom Jönköping, vi åker från coop 06.00! Hur många SSI:are är det nu som ska köra då? Jag kommer köra så mycket det går!
      FULLFART!

MVH
      /jokkan
      Subaru Impreza WRX STi PRODRIVE -02
      http://www.mypix.se/usrimg/JNLRMOFMQPM/med/JNGSEQOQRMJNF4.jpg

Nordquist
      Deltagare

Som det ser ut nu finns det chans för att jag åker upp en sväng…men jag kollar nog bara på och kanske kör lite konbana så ja åker nog inte upp så tidigt.

Nyman
        Deltagare

dras de från biltema v-ås 09:00?? se om man i så fall hänger på karavanen kanske 🙂

-= enough is enough =-

Palm
          Deltagare

Jag och brorsan åker upp och tittar under dagen, räknar md att åka från borås vid 09.00

Fler härifrån eller götborgshållet som åker senare?

Lt Dan
            Deltagare

Jag och farsan med varsin Legacy turbo dyker förbi.
              Tar med hjälmen för säkerhets skull om man blir sugen på att testa strippen 🙂

/LtD

SPiKE
              Deltagare

dras de från biltema v-ås 09:00?? se om man i så fall hänger på karavanen kanske :)-= enough is enough =-

Vad gäller det Biltema jag menar så ligger det i Linköping

Surbarbro
                Deltagare

Kanske också dyker upp.
                  Nu när sonen dök hem, så blev han lite sugen.
                  Biltema, hjälp Linköpig.
                  Hör av mig imorgon om ungdomarna orkar upp.
                  Annars ha en trevlig dag.

MVH/ Catrine

Mork
                  Deltagare

Då Rullar Kelta, Jag och son ner till Mantorp ;(

Nyman
                    Deltagare

ok, inga som åker gemensamt från västerås imårn förmidda då? eller ska jag säga idag!? 🙂

om någon åker från v-ås å jag ser de i tid försöker jag hinna dit 😉 annars får vi se hur jag gör.. tråkigt å åka ner ensam, även om nåra från klubben finns där nere sen..

-= enough is enough =-

SecretAgentMan
                      Deltagare

Mitt bättre jag segrar – bästkusten lockar mer än bilar just nu, jag mms:ar en kakburk senare!

/Hel-Slut

Yonaz
                        Deltagare

Fegis Jerry 😛

Röken låg tät på parkeringen utanför Biltema kl. 09.10 idag 🙂

Peter Sundfeldt + vass Skyline R34 Gtr + Mantorp park = En hel påse kul, imponerande bil och imponerade körning. Hatten av!

Danskreggad röd STI 05’a snabbaste Subaru idag Björnkramarna får ursäkta även om Grimlock driftade snyggt med lånad bil 😀

Dagens hoppsan: 30m ifrån E4 på en åker låg en Honda modell jättestylad (numera mindre stylad)? Måste varit en skaplig resa 😮

jockef
                          Deltagare

Jaha då var man hemma efter en lång dag med mycket körning!
                            Riktigt roligt med mycket subbor som var ute och rastade!
                            Hoppas på att det kommer upp lite bilder! :7

/jokkan

Oblivion
                            Deltagare

Var oxå där! Du pressade subban rätt bra runt banan där! Fint kört =) Soligt var d oxå!

Hade tyävrr inte min bil med mig.. Kollade på när polaren körde sin halvtrasiga RX7:a ist..

Fick iaf åka brorsans impreza 😉

griml0ck
                              Deltagare

Danskreggad röd STI 05’a snabbaste Subaru idag Björnkramarna får ursäkta även om Grimlock driftade snyggt med lånad bil 😀

Knappast den bilen passerades 😀 Nästa gång ska du ta med dig rätt glasögon Yonaz.

Dessutom var det en 04a.

/Lefty

jockef
                                Deltagare

Var oxå där! Du pressade subban rätt bra runt banan där! Fint kört =) Soligt var d oxå!Hade tyävrr inte min bil med mig.. Kollade på när polaren körde sin halvtrasiga RX7:a ist..Fick iaf åka brorsans impreza 😉

Ja det är rätt, man måste ge! Var första gången jag provade banan.. var sinnessjukt gött, speciellt när man fick se lite evos i bakrutan 🙂
                                  Frågan är ju bara varför inte alla imprezor ställde sig i den vackra ”raden” ;(

MVH
                                  /jokkan

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 50 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.