SSC Allmänt snack Träffar JAPP! NU ÄR DET DAGS IGEN…Stockholm! HALLÅ!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
  • Författare
    Itsjustfun
    Deltagare

Japp nu är det dags igen för oss STOCKHOLMARE att ta en sån där ”spontanträff” igen? 😉 Eller vad tycker ni? Kom med förslag, vi behöver inte ”racea” utan det räcker med att bara träffas o umgås o så klart dräggla på varandras ”subbor” 😀 Tidsmässigt? Kanske bäst någon helg då alla kan…….. KOM IGEN NU!!!!!

Can someone write that English. Thanks.

We are thinking aboute whene to get togheter on a meeting. I can write in English when we deside what time and day the meeting is. 🙂

Bra,

FlyingFin
      Deltagare

It´s on! 😉

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
        Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

SecretAgentMan
        Deltagare

…tänk om det skulle köras lite gokart på någon ball bana (vill minnas att den i Södertälje såg riktigt, riktigt frän ut) så skulle man kunna tänka sig att ramla förbi.. 😉

Men stå och kika under huvar? Urk… :+

/J – ser inte det roliga i att parkera

FlyingFin
          Deltagare

😀 Let´s do it!

Det vore ju KING att träffas någonstans (Punkt A) och köra till Södertälje gokart (Punkt B)
            Sedan köra som svin/tävla mot varandra. 😀

Och att få träffa dig SAM… 😉

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
            Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

AK_Impreza
            Deltagare

detta verkar vara lite rörigt 😛

Boki
              Deltagare

TYP 😀

Nyman
                Deltagare

Synd att man bor lite långt ifrån sthlm… Skulle va sjukt kul å vara med på någon sån här grej å träffa lite nytt folk.. Man är ju liksom ganska så ny här..

Inget liknande som händer i Dalarna/västmanland?

-= enough is enough =-

Boki
                  Deltagare

Synd att man bor lite långt ifrån sthlm… Skulle va sjukt kul å vara med på någon sån här grej å träffa lite nytt folk.. Man är ju liksom ganska så ny här..Inget liknande som händer i Dalarna/västmanland?-= enough is enough =-

😀 Händer inte mycket mer här heller 😉 du får ta en långtur ner till Stockholm när det är väl bestämmt 😉

Nyman
                    Deltagare

Men vi kan la dra ihop en ”spontanträff” vi också?

-= enough is enough =-

Boki
                      Deltagare

Okey då säger vi så, en Stockholm/Dalarna/västmanland spontanträff 😀 hihiihihihihi skämt åsido, varför inte en sån?? Varför inte en RIKTIGT STORTRÄFF?? Typ hela SWHEDEN 😉 En sådan som aldrig skådats i SHWEDEN before. Föreställ ER 1000(ca antalet meddlemmar) imprezer rullandes i konvoj in i STOCKHOLM. Bilsport, TeknikensVärld o många fler som är på plats att rapportera om denna stora händelse 😉 då kan jag med all säkerhet säga att då kommer rest Europa veta om det också, pga att detta händer inte i det normala 😉 KOM IGEN GRABBAR O TJEJER LÅT OSS VISA ATT VI ÄR STÖRSTA O BÄSTA IMPREZACLUBEN IN THE WORLD!!!!!! 😉 😉 🙂 🙂 😉 😛 😛 😛 :9 :9 :9 :* :* :+ :+ :7 :7 😛 😛 😮 😮 😮 😮 😮 😮 :7 :+ 😮 😛 🙂 🙂 😉 😀 😉 :9 :* :9 🙂 YES!!! YESSS!!!! WE CAN DO IT!!!!!!

Strat
                        Deltagare

Boki, delar du med dig av det du luktat, smakat eller rökt på träffen? 😉 😛

Boki
                          Deltagare

Boki, delar du med dig av det du luktat, smakat eller rökt på träffen? 😉 😛

😀 😀 😀 😀 :9 :9 :+ :+ :9 😛 😮 😮 😮 😮 😮

OKIDOKIOKEY!!!!! Okey jag erkänner att jag tog i lite med ”STORMÖTET” men kul skulle det vara om den blev av.

Boki
                            Deltagare

Okey! Lite ändrade planer. Lördag 9/9 kl 1830 gäller fortfarande, men jag tänkte byta plats. Nya platsen för mötet är, SÄTRA INDUSTRIOMRÅDE (kan ses från E4an) vid AWA Mc (där finns också Kindwalls, Fiat, Peogeut, VW och LandRover mm)….. …….. ändringen sker pga att i KungensKurva vid den tiden finns för mycket andra bilar som stör. I Sätra är vi själva, PLUS att där finns det ju en liten raksträcka 😉 ”så att vi alla får plats” 😀

Boki
                              Deltagare
                                Boki
                                Deltagare

Vilka kommer? 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.