SSC Allmänt snack Allmänt småprat Jävla tävlingsledning!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Har precis kommuit hem från rallysprint, där jag var funktionär. efter två omgångar började det åska, tävlingen är belägen på det mest åskovänliga platsen i Skene. MEN tävlingsledningen bara skickar ut bil efter bil… Det haglade 3-4 mm stora hagel, det öste ner regn. DESSUTOM fick vi blixtar i oss, vi var 4 st som delade på en, sen fick en av tjejerna en till i sig, till råge av detta så var det ingen som ville hämta oss! Så jävla dåligt! min mobil gick också sönder, ska visserligen byta nästa vecka, men vara lurlös är inte så jävla roligt!!! x(
      de kan glömma min medverkan hädanefter.
      Om det var några roliga bilar? ja, en fin bimmer å en evo 6 det var väl de två av 38 startande som var nåt att ha..

Impreza GT is teh ####!!

specialized
      Deltagare

Hmmmm. En tanke kan ju vara att framföra dina åsikter till de ansvariga i stället för här ?

Dessutom, hade de fått blixten ” I SIG ” 😮 så hade de inte varit vid liv nu.

Mvh.Mattias
        —————————————
        Efternamnen på mina flickvänner är
        —————————————
        Jpg ,wmv och mpg 😉
        —————————————

LegacyLarsa
        Keymaster

Hon kanske ville skriva av sig som många andra gör här, men det kan vara bra att meddela funktionnärstaben att de utförde det hela kasst.
          Sedan finns det människor som klarat blixten.

/Lars

alrik
          Deltagare

Världsrekordet på antal blixtnedslag i sig tror jag är 17 st som en skogvaktar i USA fick under ett antal år.

/ Mikael

Niklas
            Deltagare

Som någon skrev, ring tävlingsledningen.

MariaimprezaGT
              Deltagare

klart att tävlingsledningen vet vad jag tycker och tänker.. Blixten slog ner i en stolpe, spred sig till oss.. Så det vi råkade ut för var inte så starkt, en fick dock ont i ryggen :/

Impreza GT is teh ####!!

ExOrdis
                Deltagare

Det är inte alla som söker spänning i tillvaron som finner den.
                  Gratulerar. 😉
                  Låter lite tråkigt det där, men med ett schysst regnställ/paraply
                  slår man många med häpnad. Ett hett tips vid utomhusaktiviteter.

Minns Mantorp 2003 med Hondaklubben i spöregn, var det lite bilar?
                  Bergis ett antal hundra. Flaggposterna såg ut som dränkta katter
                  förutom undertecknad som råkade få med sig ovan nämnda klädesplagg.
                  Då känns det extra torrt och gott.:D

Var det inget möte innan för funkisar eller planeringsmöte innan dagen D?
                  Då brukar man ju kunna fråga om transporter om det verkar oklart.
                  Förhoppningsvis reder ni ut det där med arrangören och alla
                  kan lära sig något och gå vidare.

Tävlingsledningen råder faktiskt inte över vädret och förarna vill garanterat köra,
                  svåra väderförhållanden sätter nämligen en rallyförare på prov ordentligt.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.