SSC Annonser Säljes – Delar JDM WRX STI Twinscrollgrenrör

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    roadie
    Deltagare

Grenrör och uppipe från 2003.
      Finns en del rost på värmesköldarna samt ett hål mitt fram i värmeskölden.
      2500:-
      Kan levereras mellan Borlänge-Falköping
      Frakt med Schenker 205:-

Turbovin
      Deltagare

Hmm lite lockande med tanke på att mitt rör har lite dålig passform. Har du testat på motorn hur detta passar? Hur verkar rör och flänsar rostmässigt? Åker du förbi Skövde nåt snart igen?

roadie
        Deltagare

Hmm lite lockande med tanke på att mitt rör har lite dålig passform. Har du testat på motorn hur detta passar? Hur verkar rör och flänsar rostmässigt? Åker du förbi Skövde nåt snart igen?

Det lilla man ser av rören ser ok ut. Även flänsar. Har delat mellan grenrör och downpipe. Men värmesköldarna är inte dom snyggaste.
          Tog hem 2st grenrör från Japan och har monterat det ena på bilen. Detta är inte testmonterat och jag försöker få klar den inför sommaren så jag har tyvärr inte tid att testmontera.
          Passerar Skövde om några veckor.

Turbovin
          Deltagare

Okej jag tar det men du kan lika gärna skicka det så ingen annan hugger det. Värmesköldarna kan jag flytta över från mitt andra rör om det skulle behövas. Skickar pm när jag har lite mer tid.

roadie
            Deltagare

Sålt

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.