› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Jobparts
- Detta ämne har 10 svar, 3,651 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av
bobban.
-
FörfattareInlägg
-
11 januari, 2008 kl. 19:22 #10572
RXT
DeltagareHej!
Var inne på Jobparts idag och kollade lite och de hade ett par imprezor där för bra priser!
Han hade en Impreza STi som var en -02 men den var ombyggd till en -03.
Är det så bra och köpa en sån?
Någon som haft erfarenhet av dom?
De befinner sig i Rimbo.
Mvh Alex12 januari, 2008 kl. 11:44 #116788bobban
Deltagarenja jag har haft rätt mycket kontakt med fredrik.
Han gör lite hop plock på bilarna så de är inte kanon fina bilar.
Fredrik vill ha funktionen men han är inte så bra på att snygga till
bilarna så han lägger mera krut på maskin och sådandt än snygga bilar.han är kunnig på det han gör så att säga.mvh petter bobban
impreza gt kombi (såld)
legacy gt-b (till salu)
vill ha nya imprezan13 januari, 2008 kl. 18:06 #116793RXT
Deltagarenja jag har haft rätt mycket kontakt med fredrik.Han gör lite hop plock på bilarna så de är inte kanon fina bilar.Fredrik vill ha funktionen men han är inte så bra på att snygga tillbilarna så han lägger mera krut på maskin och sådandt än snygga bilar.han är kunnig på det han gör så att säga.mvh petter bobbanimpreza gt kombi (såld)legacy gt-b (till salu)vill ha nya imprezan
Vad menar du med inte så fina bilar?
Är det så smart att köpa en -02 som ser ut som en -03???
Mvh Alex14 januari, 2008 kl. 16:30 #116789bobban
Deltagareimprezan jag hade var från fredrik och det var lite knappar som saknades inne i bilen,sido spoilern den nedre som sitter på 99 olackade hade han för att den inte skulle lossna satt skruvar rakt in i plåten kofångeren fram började lacken lossna visserligen kan man ju lacka om den men det är ju lite tråkigt att behöva göra tidigt efter köp.
skinn klädseln var skadad .
men motor o låda kan han för imprezan gick kannon även fast den var orginal så var jag sida vid sida på kompisens impreza med 3″utan kat
och höjt laddrtyck.men jag kommer att köpa mera bilar från fredrik för jag vet vad jag får och om det är något med bilen efteråt är det bara att prata med honom så löser det sig ändå men om man vill ha jätte fina bilar ska man nog leta vidare om karrosen ska vara fläckfri men den grå wrx med tyskplåtar har han endast hämtat från tyskland han har inte rört bilen typ lack mm och den har stått hos fredrik i snart ett år med tyskplåtar.
ska föresten upp snart ev köpa H6an han har för jag har familj och frun vill ha stor bil snyft14 januari, 2008 kl. 16:43 #116794RXT
Deltagareimprezan jag hade var från fredrik och det var lite knappar som saknades inne i bilen,sido spoilern den nedre som sitter på 99 olackade hade han för att den inte skulle lossna satt skruvar rakt in i plåten kofångeren fram började lacken lossna visserligen kan man ju lacka om den men det är ju lite tråkigt att behöva göra tidigt efter köp.skinn klädseln var skadad .men motor o låda kan han för imprezan gick kannon även fast den var orginal så var jag sida vid sida på kompisens impreza med 3″utan katoch höjt laddrtyck.men jag kommer att köpa mera bilar från fredrik för jag vet vad jag får och om det är något med bilen efteråt är det bara att prata med honom så löser det sig ändå men om man vill ha jätte fina bilar ska man nog leta vidare om karrosen ska vara fläckfri men den grå wrx med tyskplåtar har han endast hämtat från tyskland han har inte rört bilen typ lack mm och den har stått hos fredrik i snart ett år med tyskplåtar.ska föresten upp snart ev köpa H6an han har för jag har familj och frun vill ha stor bil snyft
Okej!
Såg den gråa imprezan oxå.
Vet du vad han ska ha för den?
Ska upp dit i helgen och provköra -02 som ser ut som en -03…
Men han verkar ha extremt bra priser iallafall.
Mvh Alex15 januari, 2008 kl. 06:58 #116786Subarumicke
DeltagareVet bara att han samlar på delar till Imprezan,känner ingen som handlar av han
15 januari, 2008 kl. 18:57 #116790bobban
Deltagarejo den grå ligger på blocket som den andra 02an
jag tror det stog 200tusen i pris
och jag håller med att han har bra priser även på reservdelar mm
som luftmassamätare inte ny men fungerande ca 800 till 1000 kr.
han bygger till och med om japanbilar (imprezor) från högerstyrn till vänsterstyrn det tar honom ca 14 dar 3 veckor att bygga om dem. blev ju lite sugen på den grå men som vanligt fattas det ju pengar 🙁18 januari, 2008 kl. 18:33 #116795RXT
DeltagareSka åka till Jobaparts imorrn iallafall och kolla på den och lite andra, men jag tror det är smartare att köpa en äkta -03…
18 januari, 2008 kl. 19:38 #116791bobban
Deltagarejapp tror nog det
jag åker upp nästa lördag
behöver en ny hastighetsmätare till min legacy gt.
den har spassmer mellan 30-50km/h.tjing
18 januari, 2008 kl. 19:48 #116787Lt Dan
DeltagareFredik på Jobparts är inte sämre än nån annan meckverkstad, plåtverkstad eller lackfirma. Skulle snarare tro att han gör ett bättre jobb än de flesta. Sätt upp dina krav och säg vad du vill ha så får du det. Inte direkt vad jag kan säga om andra riktiga aktoriserade verkstäder…
/D – Rekomenderar jobparts
18 januari, 2008 kl. 20:01 #116792bobban
DeltagareHåller med dig om det du skriver
det är nog jag som har haft lite otur med de bilar som jag har handlat från honom nackdelen när han bytte låda och motor på bilen var att det tog ett helt år.visserligen var inte hela jobbet på papper men det var lite väl lång vänte tid men men sånt är livet
Nu har han kanon fina lokaler med med två liftar+riktbänk mmtjing 😉 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.