SSC Allmänt snack Var det du? Johan R på väg från Stockholm på E4an

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

När vi åkte till Arlanda i fredags blev vi omkörda av en blå Impreza med stänkskydd och Prodrive vinge. Vi hängde på (i Clion) och passerade dig när du svängde av i Märsta. Tutade några gånger och fortsatte sedan norrut mot flygplatsen. Tur man fick lite Subaruhäng sådär på fredagkvällen. 😉

jraberg
      Deltagare

undra just vad det var som lät 😉 jaha, det var du som tuta *asg*
        Får fixa större horn 😉 och dekaler på racern 😀

Sa till tjejen att ”det var nog en impreza människa i clion för det lät som han tuta”. Hon bara
        ”-Va? var då?”

Man blir lite blind efter alla som ska hänga på och mäta sig.Ursäktar mig så mkt att jag inte hälsade 🙁

edit. svängde av vid Bollstanäs

-JR

Niklas
        Deltagare

Min dam gömde sig i sätet och skämdes då jag tutade när vi kom upp sidan om dig. 😀

Några dekaler blir det nog inte eftersom vi skall sälja bilen till förmån för kombi. Gäller bara att hitta en kombi nu också. En blå Opel Astra hade varit schysst så man kan sätta på lite gula dekaler på den också. 😉

jraberg
          Deltagare

o scoop o GT-vinge 😀
            -JR

Patrik.L
            Deltagare

Varför inte en blå impreza kombi? 😀

Niklas
              Deltagare

>Varför inte en blå impreza kombi? 😀

Om du menar en GT så känns det ännu mindre befogat att ha min bil stående i garaget och samla damm. Den har inte rullat sedan turen till svenska rallyt. Det är nästan skamligt. 🙂

Niklas
                Deltagare

Nu tror jag att jag såg dig igen jraberg! Vi åkte upp till Märsta igår vid ca 17:15 svängde vi på E4an vid Sollentuna och sekunderna innan vi kommer på påfarten ser jag en blå Impreza med stor vinge susa förbi norrut. Denna gången hann vi inte ikapp tyvärr.

jraberg
                  Deltagare

nope, susar gör inte jag;-) och.. körde skoda igår.
                    men idag blir det 4wd hem:D
                    -JR

Niklas
                    Deltagare

WTF. Vem var det då. Irriterad över att jag inte kom ikapp. Hade man varit själv och haft Subarun istället så hade det fått bli lite aktiva filbyten… 😉

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.