När vi åkte till Arlanda i fredags blev vi omkörda av en blå Impreza med stänkskydd och Prodrive vinge. Vi hängde på (i Clion) och passerade dig när du svängde av i Märsta. Tutade några gånger och fortsatte sedan norrut mot flygplatsen. Tur man fick lite Subaruhäng sådär på fredagkvällen. 😉
Min dam gömde sig i sätet och skämdes då jag tutade när vi kom upp sidan om dig. 😀
Några dekaler blir det nog inte eftersom vi skall sälja bilen till förmån för kombi. Gäller bara att hitta en kombi nu också. En blå Opel Astra hade varit schysst så man kan sätta på lite gula dekaler på den också. 😉
Om du menar en GT så känns det ännu mindre befogat att ha min bil stående i garaget och samla damm. Den har inte rullat sedan turen till svenska rallyt. Det är nästan skamligt. 🙂
Nu tror jag att jag såg dig igen jraberg! Vi åkte upp till Märsta igår vid ca 17:15 svängde vi på E4an vid Sollentuna och sekunderna innan vi kommer på påfarten ser jag en blå Impreza med stor vinge susa förbi norrut. Denna gången hann vi inte ikapp tyvärr.
WTF. Vem var det då. Irriterad över att jag inte kom ikapp. Hade man varit själv och haft Subarun istället så hade det fått bli lite aktiva filbyten… 😉
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.