SSC Allmänt snack Allmänt småprat JRM har haft inbrott…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    FRBxxx
    Deltagare

Såg på Zatzy att JRM hade haft inbrott i helgen och blivit bestulna på en del grejjor. Mycket tråkigt.. Så jag tänkte göra min goda gärning för dagen och försöka hjälpa dom lite….=)
      Bland annat så hade dom blivit av med 10 st luftfilter kit till impreza… Så om nån försöker sälja till er var lite extra misstänksamma och kolla med JRM vad det var dom snodde….

/Björne

Niklas
      Deltagare

Som sagt, en lista på det som snoddes står på Zatzy högst upp i Allmänt.

Micke81
        Deltagare

>Som sagt, en lista på det som snoddes står på Zatzy högst upp
          >i Allmänt.
          Jag lägger det här också…

Inbrott i JRM RACING´s verkstad!!!

Hej …

Natten till Fredag 14/11 någon gång mellan 01-06 så hade vi inbrott i vår verkstad …

Det som stals var bl.a.:

* Komplett HKS stroker-kit (kolvar, staker + vevaxel) till Toyota (3S-GTE) … Passar bla. Celica, MR2 etc …

* HKS GT3240 Turboaggregat

* Apexi luftfilterkit till Subaru GT + WRX + STI (ca 10st)

* Greddy + HKS-mätare … Avgastemp, laddtryck etc.

* Kawasaki 125cc -01 (grön)

* HKS-hiper avgassystem till Nissan 200 SX (S14)

Mycket annat har också stulits … Men ovanstående är mycket ovanliga produkter i Sverige … Mig veteligen så är både turbon och stroker-kittet de enda existerande exemplaren i hela norden …

Vänligen kontakta oss om ni blir erbjudna att köpa ovanstående eller hittar ovanstående i någon annons eller om ni på någon annan väg har någon form av tips …

Tips som leder till antingen gripande eller att vi återfår produkterna kommer att belönas …

Självklart är vi försäkrade och kunderna som både beställt och betalat produkter kommer självklart inte bli ekonomiskt drabbade … Dock så blir tyvärr väntetiden längre än väntat då vi blir tvugna att beställa allt på nytt …

JoCCe: 073-4433200 eller 070-9492227
          Magnus: 073-4433201
          Rikard: 073-4433202

Mail: info@jrm-racing.se

MVH JRM RACING AB

FRBxxx
          Deltagare

good thinkin’….*tummen upp*

såå…håll utkik!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.