SSC Allmänt snack Allmänt småprat JRM JRM !!! Seriösa ?

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

20000:- är en pink i Vänern då det gäller trim… 😀

_______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
      Deltagare

*asg*

…jadu, det och lite till har man lagt på småpryttlar runt allt ”riktigt”. 😀

Men svaret från JRM lät en smula oseriöst, det måste jag hålla med om, även om man är stressad (vilket de verkar vara) får man kamma sig när en kund hör av sig.
        Hade det inte varit enklare att förklara vad ecutek steg 3 kostar, att hans turbo inte skulle räcka, soppapumpen måste bytas…etc?

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

..men det kan ju vara så att JRM förklarat vad det handlar om med lite tekniskt mumbo-jumbo.

Jag råkar ut för det dagligen när jag förklarar vad som gjorts för kunder, man ser hur blicken blir nollad, så börjar de säga ”mhmm”…”japp”….”ok”… med jämna mellanrum.

Då kan man vara säker på att de inte kommer ihåg ett skvatt när fakturan ramlar in. 😀

/J

Strat
          Deltagare

Jag skulle ju helt klart hänga ut din farsas arbetskamrat istället…

Jag litar 100% på JRM, och jag tror många vet att min bil går bra, hårt, ofta, och har gjort så ett bra tag. De vet vad de gör och är mycket måna om sina kunder.

Den här tråden borde inte ha startats då den bygger på fjärdemans uppgifter.

Och som sagt, 20 papp är ingenting.

Niklas
            Deltagare

Men svaret från JRM lät en smula oseriöst, det måste jag hålla med om, även om man är stressad (vilket de verkar vara) får man kamma sig när en kund hör av sig.

Hur många filter har deras svar gått genom? JRM -> Den okunniga farsan -> Farsans son -> Jeppe -> SSI

Kan det vara så enkelt att fakta faller bort i varje steg och det som nu står på SSI skiljer sig helt från det JRM sagt. Vad vet jag. Bäst är väl att få en lista från verkstan på vad som kommer att göras och vad det kommer att kosta. Nu känns det väldigt luddigt med ”man skall bland annat byta bränslepump för 20000kr plus arbete”.

Angående prislappen på trim så läste jag en rolig grej fd Supraägaren Lövan skrev på Zatzy. Han hade lagt 500.000kr på trim. JRM-JoCCe har väl lagt närmare miljonen på sin gula EVO6a. 20 lakan känns som en fis i rymden i jämförelse! 😀

STIred
              Deltagare

Jag skulle ju helt klart hänga ut din farsas arbetskamrat istället…Jag litar 100% på JRM, och jag tror många vet att min bil går bra, hårt, ofta, och har gjort så ett bra tag. De vet vad de gör och är mycket måna om sina kunder.Den här tråden borde inte ha startats då den bygger på fjärdemans uppgifter.Och som sagt, 20 papp är ingenting.

Instämmer helt med strat. JRM har alltid skött sig och varit riktigt sjyssta iaf när jag har pratad med dem. Även när det gäller priserna… Måste garanterat vara missförstånd.
                Sen som sagt 20kkr är peanuts jämfört med vad de flesta har lagt på att trimma/modda sina bilar

down_the_drain
                Deltagare

Kan inte annat än att hålla med, JRM e seriösa. Fakta har nog trillat bort på vägen hem till denna tråd…
                  Och soppa pump tycker jag att man skall byta, innan jag böt på min så hade den en tendens till att ge ett pyttelitet ryck på högre varvtal.Som då försvann med ny pump.

/P

jeppe
                  Deltagare

Jag tycker det är dags att vi stänger denna tråd
                    då den ursprungliga informatonen jag skrev förvrängs för varje inlägg
                    (Ska det vara så svårt att läsa vad jag skrev)

i ordet seriöst så tycker jag det ingår att man förklarar
                    vad som gör att det kostar si och så och inte bara skylla
                    kostnaden på att man bla måste byta bränslepumpen
                    Man måste väll inte vara insatt för att känna att man vart bra
                    bemött

Jag har inte Hängt JRM utan bara ifrågasatt det svar han fick !
                    Det är väll jättebra att så många
                    också är nöjda med JRM:s Service och bemötande

Strat
                    Deltagare

I rubriken ifrågasätter du om dom är seriösa, med en ganska aggresiv ton. Sedan försöker du påskina att dom skulle blåsa alla som inte har koll, och sätter tre förbannade smileys efter. Går inte att tolka på så många olika sätt.

Janne248
                      Deltagare

Lika bra att stänga den här tråden med, tom den (=jeppe) som postade den i första början vill det.

Låst!

/Webpolis

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Ämnet ”JRM JRM !!! Seriösa ?” är stängt för nya svar.