› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › JRM racing: mer seriöst än så här kan det inte bli!!
- Detta ämne har 10 svar, 1,710 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 8 månader sedan av
EvoPeter.
-
FörfattareInlägg
-
21 maj, 2011 kl. 19:39 #25937
HighLevelOfSweden
DeltagareSka man ge någon person eller något företag skit så skall man även vara ”stor nog” och kunna ge personen eller företaget i fråga beröm om förändring sker:
Många av er har läst det som jag skrev ang JRM och den Subaru Impreza STI som vi lämnade till dem, en ”resa” som inte blev som det var tänkt varken i från vår eller i från JRM’s sida då bilen efter första besöket hamnat där ytterliggare 2 gånger med kvarvarande problem: och detta trotts provkörningar i JRM’s regi som inte visat några som helst problem, problem som jag omedelbart upplevde vid hemfärd (ganska ironiskt när man ser tillbaka på det hela) varför Många hårda ord har sagts i från min sida, ord som vid tillfället kändes rätt, ord som kanske inte alltid vart dom mest lämpade att nämna utanför 4 solida väggar oavsett vad!!
Så nu efter besök nummer 4 hos JRM så hade vi alla ett långt samtal där allt luftades, där allt gicks igenom, där alla inblandade fick ge sin syn på det hela samt det bästa: att dom äntligen funnit orsakerna till varför det inte gått som båda parter önskat vid dom 3 första besöken varför bilen nu (thank god) för en gångs skull inte går varm vid belastning, inte misständer vid belastning – fel som kan tyckas vara enkla att upptäcka när man som betalande kund får tillbaka sin bil men som tyvärr inte uppträdde dom gånger som JRM hade bilen vilket är beklagligt då denna soppa stannat vid 1 besök hos dem med glada miner i från båda sidor precis som tidigare då just JRM haft våra bilar, bilar som JRM även i fortsättningen kommer att ha vårt fulla förtroende att modifiera när det är dax för det då dom nu lagt ned mängder av timmar och energi på att lösa detta utan att gnälla!!
Vad var nu felen kan man undra:
-ett orginal bränslepumps relä på orginaltanken som slog ifrån när det själv tyckte att det skuklle det!!
-ett termostat som även det levde sitt egna liv!!Men för att avrunda det hela: ber JRM och då framför allt Jimmy om ursäkt för det han personligen fått utstå i från min sida då han och JRM med facit i hand gjort vad dom kunnat för att få bilen att gå när dom haft den hos sig även om jag personligen gärna sett att dom tagit tillbaka den per omgående när felen uppstått: men det är ”old news” nu varför åtminstonde jag/vi blickar framåt med Nürburgring & Tommi Mäkinen’s rekord i sikte!!
Ha en bra dag… ;0)
Ps!
Att den gamla tråden nu försvunnit beror
på önskemål i från både mig och JRM!!
Ds!21 maj, 2011 kl. 21:52 #224259sladden
DeltagareHärligt. Kul att det löste sig för er båda 🙂 🙂 🙂
21 maj, 2011 kl. 22:14 #224255SPiKE
DeltagareSkönt att det löste sig och framför all att det kom upp en sån här tråd, stor eloge till dig Highlevelofsweden som visar båda sidor!
22 maj, 2011 kl. 10:41 #224253Manor
DeltagareHärligt, och lycka till med rekordet :).
22 maj, 2011 kl. 14:43 #224256Bodyshot
DeltagareFan Patrik ditt humör svänger mer än när min småländska morsa har mens!
22 maj, 2011 kl. 17:45 #224260HighLevelOfSweden
DeltagareFan Patrik ditt humör svänger mer än när min småländska morsa har mens!
Svänger inte, är bara ärlig & står för det jag säger till skillnad mot många andra ”hålla med personer” som bara ”vänder kappan efter vinden”… ;0)
22 maj, 2011 kl. 20:46 #224257Bodyshot
DeltagareSvänger inte, är bara ärlig & står för det jag säger till skillnad mot många andra ”hålla med personer” som bara ”vänder kappan efter vinden”… ;0)
Smit inte nu…
Förresten, Min bil ger mer effekt än ditt lik 😉
22 maj, 2011 kl. 21:41 #224258Markus
DeltagareSkönt att se att ni funnit en lösning!
OT: Om du säljer din bil så har du ingen effekt alls 😛
22 maj, 2011 kl. 21:44 #224261HighLevelOfSweden
DeltagareSmit inte nu…
Ja ja ja: skall genast ladda lika mycket som dig
så att jag får tyst på dig och ditt skryt!! 🙂23 maj, 2011 kl. 01:09 #224254alrik
DeltagareFrågan är väl vem som är snabbast runt ringen?!?! 😉
23 maj, 2011 kl. 02:30 #224262EvoPeter
DeltagareFrågan är väl vem som är snabbast runt ringen?!?! 😉
Är väl snart Kineserna. :p
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.