› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Judas!
- Detta ämne har 16 svar, 1,069 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av
Kocken.
-
FörfattareInlägg
-
6 april, 2003 kl. 06:54 #6711
charlie
DeltagareDå får jag väl släppa bomben.
Vissa av er vet att jag blev av med min STI-02 1/2-03. Efter ett par riktigt jobbiga veckor så kom försäkringsbolaget och jag överens om ett pris på bilen då det blev lösen.
Lite tungt nu när man får krypa till korset och berätta att jag gått och införskaffat en ny liten leksak. Dessvärre så står det något annat på bakluckan än vad det gjorde tidigare!
Det blidde en liten Evo VI.
Vet med mig att jag kommer att möta många av Er i år på div träffar och banmöten.
//Charlie
”No one remembers a coward”
6 april, 2003 kl. 07:48 #81343Niklas
DeltagareMed tanke på att du inte sålde Imprezan för att köpa en EVO tror jag inte så många kommer att se ner på dig. Säkert en eller två som förstår dig… 😀
Hoppas du får lika skoj i denna bilen och berätta nu, vilken var roligast/bäst/grymmast? STIn eller EVOn?Hoppas du har bättre tur med denna bilen…
Regionsansvarig: Göteborg
6 april, 2003 kl. 07:56 #81335charlie
DeltagarePust, käns skönt att höra!
I denna kärra har jag larm, tracker samt ett införskaffat garage. Nu får det bara inte hända något mer! Tycker att jag har gjort det jag kan för att förebygga?
//Charlie
6 april, 2003 kl. 08:00 #81344Niklas
DeltagareFattar inte att du inte hade garage till STIn. Hade ALDRIG ställt en sån bil på gatan. Då hade jag hellre väntat med att köpa bilen…
Regionsansvarig: Göteborg
6 april, 2003 kl. 08:20 #81336charlie
DeltagareLAST EDITED ON Apr-06-03 AT 10:20AM (GMT)
Hade ställt mig i kö för garage där jag bor för ett år sedan. När detta hände så gick jag upp på kontoret å förde ett j%#¤a liv. En vecka senare kom det ett erbbjudande som jag nappade på. Med facit i handen så skulle jag gjort så från början så hade jag nog fortfarande haft STIn i min ägo?//Charlie
6 april, 2003 kl. 08:23 #81341Zacca
DeltagareHej JUDAS…. 😉
Skönt att allt löste sig. Evo’n är ju faktiskt en snabbare bil (Orginal). Skulle vara kul att få jämföra dessa mot varandra. Har själv hört att Evo’n är svindyr att trimma. Myt eller sanning??
Hade inte du funderat på EVO tidigare men tyckt att Sti’n känts som en modernare och mer genomarbetad bil och att Sti’n också fungerade bättre som vardagsbil? Så varför denna helomvändning?? Är den orginal eller trimmad?? Varför inte en Evo 7’a eller 8’a??
zacca
6 april, 2003 kl. 08:28 #81340Zacca
Deltagare🙂 ”No one remembers a coward, but they do remembers a judas” 😉
zacca
6 april, 2003 kl. 08:31 #81342FLeXible
Deltagare>Hade ställt mig i kö för garage där jag bor för ett år sedan. När
>detta hände så gick jag upp på kontoret å förde ett j%#¤a liv. En
>vecka senare kom det ett erbbjudande som jag nappade på. Med facit i
>handen så skulle jag gjort så från början så hade jag nog fortfarande
>haft STIn i min ägo?
>
>//CharlieJag skulle gärna vilja veta hur man snabbar på processen med kö till garageplats.
Vad säger man för att föra ett ”j%#¤a” liv?
I Stockholm är det ju som regel mellan 5 och 20 års kötid på garage. Det funkar ju inte!!//Chris
6 april, 2003 kl. 08:46 #81337charlie
Deltagare>
>
>:) ”No one remembers a coward, but they do remembers a judas” 😉
>
>zacca
>Det är nog inte sista gången jag för höra den 🙂
//Charlie
6 april, 2003 kl. 12:02 #81331christopher
DeltagarefraSSe
Jaha! En EVO, det känns väl inte helt fel 😀
Är sugen på att se den, det är en rallysprint i Arninge nästa söndag, kommer du eller är du ute och flyger?
Hoppas nu ingen j###l snor den här också!!
/
fraSSe6 april, 2003 kl. 15:05 #81338charlie
Deltagare>fraSSe
>
>Jaha! En EVO, det känns väl inte helt fel 😀
>
>Är sugen på att se den, det är en rallysprint i Arninge nästa söndag,
>kommer du eller är du ute och flyger?
>
>Hoppas nu ingen j###l snor den här också!!
>/
>fraSSeDet står mellan rally sprinten eller bankörning! Är det många som skall dit härifrån?
Det blidde en sliver!
Denna kärra skall kjedjas fast i betong….//Charlie
6 april, 2003 kl. 15:42 #81334griml0ck
DeltagareSkönt att du fått en rallybil igen, även om det inte blev en subaru så är en Evo VI inget att gråta över direkt 😉
http://www.student.hig.se/~kp01jvm/pics/imprezaGT-mini2.jpg The red Shagaru Impreza of Gefle
http://fullspeed.to/shagaru
http://www.streetrace402.com6 april, 2003 kl. 18:59 #81332christopher
DeltagarefraSSe
Själv är man ju ”rallywannabe” och kan vara utan en banåkning tills det blivit varmt och skönt. Lite närmare till Arninge 😉
/
fraSSe7 april, 2003 kl. 06:21 #81329SecretAgentMan
DeltagareJag kan släppa av lite och vänta in dig på banan Charlie. 😉
Man får gratinera till ett otroligt smakfullt färgval, och en mycket trevlig bil!!! 😀/J
Banträffsansvarig SSI
Stolt ägare till Silverpilen7 april, 2003 kl. 17:37 #81339charlie
DeltagareSkönt att höra!
Jag skall hålla mig ur spår i år grabbar, jag lovar
//Charlie
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.