› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Julblomma
- Detta ämne har 9 svar, 1,122 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
13 december, 2006 kl. 16:51 #9919
Desen
DeltagareVart i väg till Vinslöv en runda idag för att överlämna en liten julblomma till Tommy o Stoffe Nilsson, i klubbens namn.
Tommy sa att jag skulle hälsa alla i klubben en god jul och ett gott nytt år.
Han passade oxå på att fråga vud tusan vi gör med våra bilar, eftersom vi aldrig kör isönder dem. 😮 😮
Jag menade att vi kör nog så hårt men Impreza e ju kvalite. 😛 😛
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!13 december, 2006 kl. 16:53 #110017Blocken
DeltagareVart i väg till Vinslöv en runda idag för att överlämna en liten julblomma till Tommy o Stoffe Nilsson, i klubbens namn.Tommy sa att jag skulle hälsa alla i klubben en god jul och ett gott nytt år.Han passade oxå på att fråga vud tusan vi gör med våra bilar, eftersom vi aldrig kör isönder dem. 😮 😮 Jag menade att vi kör nog så hårt men Impreza e ju kvalite. 😛 😛 /Andreas, Skåne, 300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
GRYMT! Härligt! Hälsa tebax!
Fick han ingen poster…? 😉
Mvh Blocken
…………………..
Thai-Perr14 december, 2006 kl. 06:45 #110019Pasi_k
DeltagareVart i väg till Vinslöv en runda idag för att överlämna en liten julblomma till Tommy o Stoffe Nilsson, i klubbens namn.Tommy sa att jag skulle hälsa alla i klubben en god jul och ett gott nytt år.Han passade oxå på att fråga vud tusan vi gör med våra bilar, eftersom vi aldrig kör isönder dem. 😮 😮 Jag menade att vi kör nog så hårt men Impreza e ju kvalite. 😛 😛 /Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
Jahajaaa och Mäster fotografen (Regions ansvarige) var inte med-bjuden? ;(
Hoppas han blev lycklig iallafall. 😛
14 december, 2006 kl. 21:17 #110022Andersson
DeltagareSkönt att han glömt allt han skruvat på min bil 😉
Lämnade några visit kort ala SSI när jag va där förra veckan.
Kul Desen att vi andra får reda på efteråt vad som händer.MVH C Andersson
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!15 december, 2006 kl. 09:29 #110024Niklas
DeltagareGrymt Desen! Du är kung på att värna om våra klubbväns-verkstäder! 🙂
15 december, 2006 kl. 15:29 #110023Desen
DeltagareAndersson o Pasi, detta blev hastigt påkommet . Skulle igentligen inte åkt dit förrän nästa vecka. Men en miss i planeringen gjorde att jag var tvungen att sticka direkt efter jobbet o köpa en blomma och sedan iväg till vinslöv. Fanns tyvärr ingen tid att planera.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!18 december, 2006 kl. 06:40 #110020Pasi_k
DeltagareOkej..
Synd , alltid kul att visa uppskattning till Tommy..
Han har juh en stor del i att vi har Imprezor..Mvh Pasi.
18 december, 2006 kl. 12:08 #110021Staffe
DeltagareMycket bra gjort Desen 😉
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0219 december, 2006 kl. 21:37 #110018Grusdraparn
DeltagareNu har även västsveriges bästa trimaffär Trollspeed fått sig en varm julhälsning från Imprezaklubben i form av en julblomma. 🙂
Jag lovade att hälsa från dem och tacka alla klubbens medlemmar för det gångna året! :*
[font color=”red” size=”15″ face=”face”]God Jul & Gott Nytt KokarÅr
/Klas – på uppdrag från klubben
20 december, 2006 kl. 07:45 #110016SecretAgentMan
DeltagareKlockrent jobbat pôjkar!
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.