› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Julklappstips???
- Detta ämne har 7 svar, 762 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 14:18 #9166
alrik
DeltagareSkulle behöva lite julklappstips. Har inte fått tummen ur och försökt finna klappar.
Svårast att köpa klappar till är min mor och brors flickvän. Mina två bröder och pappsen är ganska lätta att hitta något till.
Så tips mottages gärna till klappar för det motsatta könet.
/ Mikael
19 december, 2005 kl. 14:28 #102835MarieT
DeltagarePresentkort kanske?
Finns ju på Ikea, SF biografer, klädaffärer… 🙂/M
19 december, 2005 kl. 18:31 #102833Manor
DeltagareEn hårdrocksskiva till mor, och en Subaru växelspaksknopp till brorsans tjej. Det är mina tips ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 20:12 #102836RISKOKARE
DeltagareDå sitter vi i samma båt då 😀 börjar bli lite ont om tid nu med o sakerna försviner från affärerna 🙁 Men som ovan ett presentkort är aldrig fel! Jätte kul o få iaf 🙂
Mvh Anton
GOD JUL på er ALLA :+
19 december, 2005 kl. 21:21 #102834MickeM
DeltagareMassage
19 december, 2005 kl. 21:23 #102831Blocken
DeltagareSkulle behöva lite julklappstips. Har inte fått tummen ur och försökt finna klappar.Svårast att köpa klappar till är min mor och brors flickvän. Mina två bröder och pappsen är ganska lätta att hitta något till.Så tips mottages gärna till klappar för det motsatta könet./ Mikael
En god bok till mor och en lackbehandling till brors flickväns bil 🙂
/Bläck – tänker till
20 december, 2005 kl. 03:14 #102837alrik
DeltagareSkulle behöva lite julklappstips. Har inte fått tummen ur och försökt finna klappar.Svårast att köpa klappar till är min mor och brors flickvän. Mina två bröder och pappsen är ganska lätta att hitta något till.Så tips mottages gärna till klappar för det motsatta könet./ Mikael
En god bok till mor och en lackbehandling till brors flickväns bil :)/Bläck – tänker tillMin STi
Boken är ju ett bra förslag lika som presentkort.
Lackbehandling låter lite väl, sen så åker hon ju muissubissu 😛
/ Mikael
20 december, 2005 kl. 05:57 #102832Blocken
En god bok till mor och en lackbehandling till brors flickväns bil :)/Bläck – tänker tillMin STi
Boken är ju ett bra förslag lika som presentkort.Lackbehandling låter lite väl, sen så åker hon ju muissubissu :P/ Mikael
Jaha… en saftig princesstårta kanske passar bättre :+
/AB
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.