SSC Allmänt snack Allmänt småprat Julklappstips???

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Skulle behöva lite julklappstips. Har inte fått tummen ur och försökt finna klappar.

Svårast att köpa klappar till är min mor och brors flickvän. Mina två bröder och pappsen är ganska lätta att hitta något till.

Så tips mottages gärna till klappar för det motsatta könet.

/ Mikael

MarieT
      Deltagare

Presentkort kanske?
        Finns ju på Ikea, SF biografer, klädaffärer… 🙂

/M

Manor
        Deltagare

En hårdrocksskiva till mor, och en Subaru växelspaksknopp till brorsans tjej. Det är mina tips ;).

mvh Mats N

RISKOKARE
          Deltagare

Då sitter vi i samma båt då 😀 börjar bli lite ont om tid nu med o sakerna försviner från affärerna 🙁 Men som ovan ett presentkort är aldrig fel! Jätte kul o få iaf 🙂

Mvh Anton

GOD JUL på er ALLA :+

http://www.garaget.org/show.php?search_users=RISKOKARE

MickeM
            Deltagare

Massage

Blocken
              Deltagare

Skulle behöva lite julklappstips. Har inte fått tummen ur och försökt finna klappar.Svårast att köpa klappar till är min mor och brors flickvän. Mina två bröder och pappsen är ganska lätta att hitta något till.Så tips mottages gärna till klappar för det motsatta könet./ Mikael

En god bok till mor och en lackbehandling till brors flickväns bil 🙂

/Bläck – tänker till

Min STi

alrik
                Deltagare

Skulle behöva lite julklappstips. Har inte fått tummen ur och försökt finna klappar.Svårast att köpa klappar till är min mor och brors flickvän. Mina två bröder och pappsen är ganska lätta att hitta något till.Så tips mottages gärna till klappar för det motsatta könet./ Mikael

En god bok till mor och en lackbehandling till brors flickväns bil :)/Bläck – tänker tillMin STi

Boken är ju ett bra förslag lika som presentkort.

Lackbehandling låter lite väl, sen så åker hon ju muissubissu 😛

/ Mikael

Blocken
                  Deltagare

En god bok till mor och en lackbehandling till brors flickväns bil :)/Bläck – tänker tillMin STi

Boken är ju ett bra förslag lika som presentkort.Lackbehandling låter lite väl, sen så åker hon ju muissubissu :P/ Mikael

Jaha… en saftig princesstårta kanske passar bättre :+

/AB

Min STi

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.