SSC Allmänt snack Träffar Julträff i GBG med 5-kamp på Liseberg 10/12 kl 15.00

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 79 totalt)
  • Författare
    FiddeFuling
    Keymaster

Hej..

Jag har tyvär fått förhinder så här i sista sekund!! Helt tok kass är det..Men jag får leva med det

Ni får ha så skoj, och må bäste man vinna 🙂

Mvh
      \\ Mathias aka Inzolino

adam.b.w
      Deltagare

Hej vet någon om hur de kommer vara med liseberg med tanke på vinden?

Christian S
        Deltagare

jag, magnus & stefan har pratat om det och om vädret är som det har varit idag så skiter vi i det och träffas på Amazing Thai kl 19.00 istället men vad jag vet så ska det bli bättre väder imorgon.
          vi får ta ett definitivt beslut imorgon förmiddag när vi ser hur vädret är.

Daniel666
          Deltagare

Om Liseberg blir inställt kör vi förfest hos mig eller Christian…… ( Eller vad säger du Christian?)

adam.b.w
            Deltagare

Hej med tanke på vad som står ovan.
              så känner i alla fall jag mig osäker på hur de blir i dag?
              så de skulle vara skönt att veta hur vi ska göra
              mvh ADAM

Andersson
              Deltagare

Regnar det inte så blir det Lb. Annars får du komma på förfesten.

adam.b.w
                Deltagare

Hej alla jag måste förbereda och beklagande ge er beskedet att jag eventuellt inte kommer kunna komma.
                  När jag va ute i morse så hade halva skogen vält ner över vägen på flera ställen.
                  så vi på området får försöka röja undan för att vi ens ska kunna ta oss någon stans 🙁

men jag ska göra allt jag kan för att hinna men bli inte förvånade om jag inte kommer kunna komma:(

MVH Adam

Steewe
                  Deltagare

Hej alla jag måste förbereda och beklagande ge er beskedet att jag eventuellt inte kommer kunna komma.
                    När jag va ute i morse så hade halva skogen vält ner över vägen på flera ställen.
                    så vi på området får försöka röja undan för att vi ens ska kunna ta oss någon stans 🙁

men jag ska göra allt jag kan för att hinna men bli inte förvånade om jag inte kommer kunna komma:(

MVH Adam

Kan du inte komma till Liseberg har du alltid möjligheten att komma till Maten eller Raceroom.

/S

Steewe
                    Deltagare

Vi kör som det är sagt. Liseberg kl 15.00.

Blir det dåligt väder under tiden vi är där har vi möjligheten att gå någon annan stans.

/S

Vince
                      Keymaster

MVH Adam

Klart du hinner…iaf till maten och raceroom.

Vi kör som det är sagt. Liseberg kl 15.00.

Blir det dåligt väder under tiden vi är där har vi möjligheten att gå någon annan stans.

/S

Det låter bra det Stefan 🙂

Om Liseberg blir inställt kör vi förfest hos mig eller Christian…… ( Eller vad säger du Christian?)

Det låter ännu bättre det Daniel 😀

adam.b.w
                        Deltagare

Jag ska verkligen försöka jävla oväder

AndreS
                          Deltagare

Råkar befinna mig i Göteborg ikväll pga jobb imorgon. Har ni någon aktivitet ikväll som man inte behöver förboka? I så fall kanske någon kan skicka ett telefonnummer via PM som jag eventuellt kan ta kontakt med?

Vince
                            Keymaster

Klart det blir…ring 0739-169792.

kamikaze
                              Deltagare

Klart det blir…ring 073 6459539

Andersson
                                Deltagare

Råkar befinna mig i Göteborg ikväll pga jobb imorgon. Har ni någon aktivitet ikväll som man inte behöver förboka? I så fall kanske någon kan skicka ett telefonnummer via PM som jag eventuellt kan ta kontakt med?

Bara ring oss det finns plats, väntar du för länge slöddrar vi så mycke att du inte hör vad vi säger 😉

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.