SSC Allmänt snack Träffar Julträff i GBG med 5-kamp på Liseberg 10/12 kl 15.00

Visar 4 inlägg - 76 till 79 (av 79 totalt)
  • Författare
    Daniel666
    Deltagare

Tack för ännu en grymt trevlig helg. Synd på vädret men blev ju lyckat ändå.

Just try
      Deltagare

Tack allihopa för en riktigt trevlig eftermiddag och kväll. Chefen tyckte att ni var så trevliga allihopa…..undrar ändå om hon inte drack nåt i smyg för att tycka detta 😀 ;). Grattis Mikke till första platsen i raceroom. Själv är jag glad att jag slutar förre Magnus 🙂 för det lär aldrig hända in the real life 😉 :o.

Även jag vill tacka alla som kom för en kanon tillställning! Tyvärr kunde jag själv inte riktigt vara med hela vägen. Grattis till Micke och Vincent till fin körning i finalen! Lite hjälp fick ni dock he he! Återigen tack för en kanon kväll, ssc på Liseberg är nu mera en ssc tradition.

Mvh Magnus

dragster
        Deltagare

Vill också passa på och tacka alla inblandade för en trevlig helg och extra tack till Stefan och Linda för sovplatserna.
          Nu när vi lärt oss hitta till Göteborg får ni passa er när ni hittar på roligheter, kan ju bli så att man våldgästar igen 😀

Daniel666
          Deltagare

Vill också passa på och tacka alla inblandade för en trevlig helg och extra tack till Stefan och Linda för sovplatserna.
            Nu när vi lärt oss hitta till Göteborg får ni passa er när ni hittar på roligheter, kan ju bli så att man våldgästar igen 😀

Svarar nog för alla här (tror jag 😉 ) Ni är så välkomna så 🙂

Visar 4 inlägg - 76 till 79 (av 79 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.