SSC Annonser Köpes – Delar K: grenrör

• Detta ämne har 6 svar, 896 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av Krille_G.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Krille_G
    Deltagare

Hej!
      Är de nån som har ett extraktor grenrör till en GT liggandes?

Mvh. Kristofer

SecretAgentMan
      Deltagare

Fanihelvetet…det hade jag förträngt långt ned i bakhuvudet. 😀 Det är ju avgaskartonger från gruppköpet på väg över vilket århundrade som helst, skall jag kika ifall Ravspec har grenrör nu på hyllan? 🙂

/J

Krille_G
        Deltagare

Tja! ville inte ringa å tjata på dig. men de vore toppen om du kunde fixa ett. =)

Hur går de med cross åkandet ?

SecretAgentMan
          Deltagare

Det verkar som att Ravspec väntar in en sändning runt löning nu i februari (tillsammans med Invidiaprylarna…fan tro’t).

Cross, hä. 😀 Enduro! Körde i Laxå i helgen, 1,2 mil djupa stalp i mjuk sand – lär inte vara kry i kroppen till helgen ens.. 😀

/J

Krille_G
            Deltagare

De låter kanon de.

okej, själv föredrar jag cross. letar ny nu jag lär börja åka igen har ju haft uppehåll i 2 år nu, å de ångrar jag nå grymt.
              Men Enduro är inte fel de heller , de kommer nog bli en heldel skogs åka i sommar va de verkar.

SecretAgentMan
              Deltagare

Ummm…lelle syftningsfelet, stalpen var inte 1,2 mil djupa, det hade varit bra drygt. 😀

Ravspec får in en kludd GT Spec gen 2 (det jag har på min bil, det enda som verkligen funkat) om 2 veckor, skall jag be dem plocka med ett i försändelsen? 🙂

Vad gäller skogsåka är det bara att haka på, vi kör så ofta vi kan i teamet (tokslut.nu).

/J

Krille_G
                Deltagare

jatack
                  de är bara att ta hem!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.