• Detta ämne har 21 svar, 1,652 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Manor.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    wrazxc
    Deltagare

Tjenare!

Är på jak efter en Impreza gt 99-00!

Den skall vara blå.

Ös gärna över med förslag med tips om bilar……Blocket har jag redan klollat på så därifrån beehöver ni ej länka!

//Niklas

pannan
      Deltagare

Har en kompis som skall sälja en GT 00:a, pedantvårdad i 100% originalskick. ca 5500 mil har den gått. AC som fungerar. Larm. Dubbla uppsättningar alufälgar dvs 16″ på vinterdäck och 17″ på sommardäck. Bilen är blåmetallic. Priset ligger runt 150.000 kr. Du hittar ingen finare bil, det kan jag säga redan nu.

PM:a vid intresse.

Addson
        Deltagare

Har en kompis som skall sälja en GT 00:a, pedantvårdad i 100% originalskick. ca 5500 mil har den gått. AC som fungerar. Larm. Dubbla uppsättningar alufälgar dvs 16″ på vinterdäck och 17″ på sommardäck. Bilen är blåmetallic. Priset ligger runt 150.000 kr. Du hittar ingen finare bil, det kan jag säga redan nu.PM:a vid intresse.

Jaså?

pannan
          Deltagare

div]Jaså?

Yep Adde,

Tyvärr har jag rätt 😉 bilen är i mint condition.

wrazxc
            Deltagare

Ok, men har du lite bilder på den??

pannan
              Deltagare

Här kommer en bild

simo
                Deltagare

Ser rätt mycke import ut…

/U

pannan
                  Deltagare

Ser rätt mycke import ut…/U

Ja du, vad jag vet är bilen 100% Svensksåld.

Så ingen import här inte.

pannan
                    Deltagare

…sedan angående import. Det är en myt att det skulle vara sämre. Är bilen pedantvårdad av en bilägare eller flera ser jag iallafall inget fel i att köpa import. Så länge man har papper på allt och kan styrka allt.

Rent generellt så är det väl inget fel med importer…men de ska/bör väl vara billigare…varför skulle man annars importera en vanligt Impreza i första läget!!?mvh Mats N

Självklart, men iom att han hade gratisservice på bilen så är den knappast import.

Wallinen
                      Deltagare

div]Rent generellt så är det väl inget fel med importer…men de ska/bör väl vara billigare…varför skulle man annars importera en vanligt Impreza i första läget!!?mvh Mats N

Om en importerad bil ska eller bör vara billigare låter jag vara osagt. Tycker att skicket avgör mer än var den kommer ifrån.

Varför jag importerade min berodde på att det fanns helt enkelt inga bilar att köpa i Sverige när jag letade Impreza… åtminstone inte i dom södra delarna av landet.

/W

Patrik.L
                        Deltagare
                          TMP
                          Deltagare

Här kommer en bild

Var det denna som du skrev om i min köpes tråd också ?

Den ser ut att vara omlackad och kaross linjerna ser sådär ut… inget illa menat…rätta mig om jag har fel.

Mvh

pannan
                            Deltagare

Här kommer en bild

Var det denna som du skrev om i min köpes tråd också ?Den ser ut att vara omlackad och kaross linjerna ser sådär ut… inget illa menat…rätta mig om jag har fel.Mvh

Med tanke på att bilden är tagen med en mobilkamera får ni har överseende med färgerna. Bilen är varken omlackad, krockad eller något annat. Tror ni att jag skulle rekommendera ett ras till SSI medlemmar???

Karosslinjer? Bilen står alltid i varmgarage, sparsamt körd då kompisen har en firmabil också därav att han skall sälja av den.

Detta var bara ett tips med tanke på att bilen är 100% original och att den är i mycket bra skick.

Förövrigt…hör och häpna. Bilen har TAKLUCKA!!!! Dvs SVENSKSÅLD!!!

RS
                              Deltagare

Du har PM..

wrazxc
                                Deltagare

går inte med en grymt fin silver då?http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=15&topic_id=9404&mesg_id=9404&page=

Nej:-) jag vill att ha en blå

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.