• Detta ämne har 21 svar, 1,652 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Manor.
Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Patrik.L
    Deltagare

tråkigt…alla andra har ju det!

Fancy
      Deltagare

Ang importerade Imprexor.

MIn 00 e importerad som ny från Danmark. Utan taklucka o stolsvräme säga vad vman vill om det men den är iaf 140kg lättare! 😉 Vägdes in i Sverige på 1190 kg så om man vill trimma kolla på importer.

MVH Patrik

subban
        Deltagare

Har en gt 99.
          som är blå. den har gått 10900 mil.
          låter det intressant ?

pannan
          Deltagare

Har för mig att jag läste någonstanns att alla svensksålda hade taklucka???(har jag fel??) Och det har ju inte denna vad ja kan se iaf 🙁

Den skall vara svensksåld iom att det var gratis-service på den kvar när kompisen köpte den. Då hade den gått ca 1500 mil eller något sådant.

Sedan angående import. Det är en myt att det skulle vara sämre. Är bilen pedantvårdad av en bilägare eller flera ser jag iallafall inget fel i att köpa import. Så länge man har papper på allt och kan styrka allt.

Manor
            Deltagare

…sedan angående import. Det är en myt att det skulle vara sämre. Är bilen pedantvårdad av en bilägare eller flera ser jag iallafall inget fel i att köpa import. Så länge man har papper på allt och kan styrka allt.

Rent generellt så är det väl inget fel med importer…men de ska/bör väl vara billigare…varför skulle man annars importera en vanligt Impreza i första läget!!?

mvh Mats N

Manor
              Deltagare

Har för mig att jag läste någonstanns att alla svensksålda hade taklucka???(har jag fel??) Och det har ju inte denna vad ja kan se iaf 🙁

Japp, alla svensksålda hade taklucka…vad jag vet också.

mvh Mats N

wrazxc
                Deltagare

Har för mig att jag läste någonstanns att alla svensksålda hade taklucka???(har jag fel??)

Och det har ju inte denna vad ja kan se iaf 🙁

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.