Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Cruise
    Deltagare

Tjena!

Som många vet så är min kära bil borta, och tyvärr lär jag nog inte få den tillbaka nu en vecka efter försvinnandet men däremot ska vi jobba stenhårt på att få tag i dem som gjorde det!

Så det som pågår nu är disskusioner med försäkringen för att sedan förhoppningsvis kunna skaffa sig en ny bil. Å man känner ju att efter bara 8 månader som impreza-ägare så är man långt ifrån nöjd! Så tänkte är det någon som går i säljtankarna nu inför vintern, och äger en wrx sti från 2006-2007, och vill sälja till en kille som kommer fortsätta vårda din gamle bil så får ni gärna slänga iväg ett PM eller skriv här hur jag kommer komma i kontakt med er!

Tack på förhand!

Mvh/
      Erik

Nalta
      Deltagare

Hur gick det med försäkrningsbolaget, du hade inga problem med att de nekade ersättning pga “bilen inte går att stjäla”? som många skriver om att de brukar hävda

Cruise
        Deltagare

Vi har inte kommit så långt ännu, är lite orolig hur allt ska gå men samtidigt orkar jag inte lägga mer tankar på det just nu utan försöka blicka framåt även om det är tungt.

Mvh/
          Erik

Nalta
          Deltagare

Trist som fan om det skulle bli problem med ersättningen. Ja menar först bilen stulen och sen smällen att inte försäkringsbolaget täcker upp. Håller tummarna att det skall lösa sig! För mig är det ofattbart att de skulle kunna neka ersättning ifall man får bilen stulen… Jag menar då är det inte så stor mening att ha försäkring alls

Cruise
            Deltagare

Tänkte bara uppa tråden lite då jag fortfarande letar bil!
              Så är det någon som vill sälja sin 06-07 eller går i tankarna så här av er innan ni krabbar med blocket vettja! Även 08- kunde vara aktuellt men tror det ligger över min budget tyvärr men hör av er!

Mvh/

Echelon
              Deltagare

P.M Skickat =)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.