Som rubrik letar jag efter insatsdämparen till Blitspipan (inför besiktning och så). Antingen om ni har tips på affär eller sitter på en dämpare själva. 🙂
_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
FYI: Min bil gick genom besiktning med den burken utan anmärkning. De kommenterade det inte ens ljudet, men vill du vara säker så. Tänk på att det inte finns några hål för montering av insatsen så det får du borra själv.
Hmm, då kanske man skall chansa sig genom besiktningen då. 🙂 Vill minimera risken att få griniga bockar i protokollet. Men mäter dom så borde den inte gå genom.
_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
Allt det där finns ju på min medlemssida! :+;) Yep, orginal-mitt (fast den katten borde vara rätt vissen nu) och Scoobysports värsta-värsta DP… Jag kommer chansa ang. ljudet. Tack för svar!
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.