Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Vid vilket varv kom dom röda? Original knack sensor kopplas ifrån strax efter 6000 rpm…

simo
      Deltagare

Äljen du bor ju granne med en som säljer Linkprylar…
        Han är för visso bara återförsäljare till MN, men du kanske slipper frakten

http://www.soderqvistracing.com

/U

Practos
        Deltagare

>Vid vilket varv kom dom röda? Original knack sensor kopplas
          >ifrån strax efter 6000 rpm…

4000-4500 och 5200

Kvarnis
          Deltagare

typ ;):D

Niklas
            Deltagare

simo: Ringde dem för att kolla priser. Fick tag på en riktigt yr typ. Fick till slut svaret att de säljer för samma priser som Motornord men jag kan inte få tag på några grejor förrän efter nyår då typ alla som jobbar där var i Afrika på ett rally och körde servicebil. Men priset skulle som sagt vara samma som de som Motornord har.

simo
              Deltagare

Hehe…de har varit “yra”, ända sedan de började med testerna inför Paris-Dakar 😉

Niklas
                Deltagare

Hehe, ok. Då lär servicebilen inte vara tillbaka förrän tidigast i mitten av januari om det är Paris-Dakar som är “Afrika rallyt”. 😉

convoy
                  Deltagare

Håller de fortfarande på och tramsar med detta? De har ju hållit på hela hösten.

“-Nej tyvärr vi kan inte sälja något för vi ska köra rally….”

Firman kommer ju att gå omkull.

>Hehe…de har varit “yra”, ända sedan de började med testerna
                    >inför Paris-Dakar 😉
                    >

Manor
                    Deltagare

>MatsN: Var köpte du din? Motornord?

Hej AlienDice !

Jag lät “den beryktade elitidrotsmannen i V-ås” ta hem den åt mig. Det var inte från MotorNord, då jag drabbades av ett tulltillägg. Detta är väldigt ovanligt då KnockLinken ser så fattig ut så att man brukar få pengar av tullen istället för att de tar ut tull :D.

Min är som sagt ställd i det känsligaste läget, och det verkar fungera bra på min bil. Valet av monteringsplats för sensorn kan dock påverka resultatet mycket.

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

Hej !

Jag har fått min KnockLink monterad av en “idrottsintresserad yngling i Värsterås”. Knacksensorn fanns det en perfekt plats att montera den på…och KnockLinken ställdes i det känsligaste läget. Jag har som max fått två gröna dioder att lysa (blinka till)…oftast dock bara en grön lampa som blinkar till vid högre varv. Två gröna lampor kan också blinka till när jag startar motorn, så jag tror inte att KnockLinken ska vara satt till ett okänsligare läge än MAX.

Min motor är original med endast den bakre ljuddämparen bytt.

mvh MatsN

Niklas
                        Deltagare

Alla som har en Knocklink har alltså köpt hörlurar också…eller? Fattar ingenting…

Niklas
                          Deltagare

MatsN: Var köpte du din? Motornord?

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.