- Detta ämne har 5 svar, 1,213 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 1 månad sedan av Ulvenhag.
-
FörfattareInlägg
-
15 november, 2007 kl. 11:51 #17408camataDeltagare
Är ute efter en GT, blå till färgen.
Jag vet egentligen inte vad som är standard på dessa :-), men kraven jag har (på en bil allmänt, just nu):
– 4WD
– Turbo
– Lättskrämd
– AC
– Manuell
– Blå
– Inga vrak
– Inga fantasipriser
– Ingen postbil
– Inga ruttna skruvhål i inredningen
– Fin inredning
– Ingen rost
– Ingen rutten lackÖnskemål (märk väl :P) :
– WRX-vinge
– Sportstolar
– Dimmljuskåpr
– Taklucka
– Drag-kompatibel
– 10-12.000 mil
– 3″ rostfritt avgassystem hela vägen
– Större turbo
– STi-intercooler
– Större spridare
– D2 coilovers
– Knock-Link
– Stolsvärme
– Elspeglar
– Elhissar
– “Proffssolfilm” runtom, 30-40% ljusgenomsläpp
– Motorvärmare inkl. uttag för kupévärmare
– Snygga, fem-/sexekrade (bred ekrar) 17″ fälgar i guld eller vitt, bra däck.
– Dubbdäck på originalfälgar
– Lambdamätare
– Apexi luftfilter
– 255 l/h bränslepump
– Sexväxlad låda
– Ställbar diff
– Kraftigare koppling
– StänklapparPris runt 120-140.000:-
15 november, 2007 kl. 20:51 #168163UlvenhagDeltagareKolla in min säljes-annons!
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=26&topic_id=206&mesg_id=206&page=
Tycker en del av det du skriver stämmer in på min bil nämligen.
Säljes inte pga pengabrist utan av lägenhetsköp och nybilsköp.
Ring gärna!
tel:073-84 30 405
Mvh Gabbe
15 november, 2007 kl. 20:55 #168166camataDeltagareTjao, jo det är ju nästan så.
Har du kvar original bakljus? Faktiskt HATAR jag allt som heter “Lexus”-nånting.
Oskarshamn är ju en stadig bit att åka…Är det några som helst skruvhål i inredningen?
Jag är lite allergisk mot A-stolpstjofräser, också! =)Hur är lacken?
15 november, 2007 kl. 21:39 #168164UlvenhagDeltagareTjao, jo det är ju nästan så.Har du kvar original bakljus? Faktiskt HATAR jag allt som heter “Lexus”-nånting.Oskarshamn är ju en stadig bit att åka…Är det några som helst skruvhål i inredningen?Jag är lite allergisk mot A-stolpstjofräser, också! =)Hur är lacken?
Alla orginalljus som har bytts ut på bilen finns kvar!Använde dom senast när det var besiktning.
Det finns två st mätare i A-stolpen, turbotryck och oljetemp eller oljetryck, kommer inte ihåg vilket då den inte är inkopplad mer än att den lyser.Lacken är fin enligt mig på hela bilen, men eftersom bilen har körts året runt av tidigare ägare så finns det en del stenskott på huv och front.
Skulle jag ha behållit den hade jag lackat om det, men nu vill jag inte lägga några pengar på det vilket du förstår antar jag..=)BYtte däcken häromdagen och såg då att framdäcken inte är så fina som bakdäcken(nya till säsongen) men dom gick igenom besiktningen utan problem.det är juh då sommardäcken jag pratar om nu, vinterdäcken är verkligen hur fina som helst!
vart kommer du ifrån?
/gabbe
15 november, 2007 kl. 21:42 #168167camataDeltagareI krokarna kring Jokkmokk.
Jag har dock en närmre som jag kikar lite på, men den har haft problem med LMM och två motorer.
Det känns dock inte som en omöjligt uppgift att lösa.
Dit med standardluftfilter, fräsch LMM och knock-link/lambdamätare.15 november, 2007 kl. 21:50 #168165UlvenhagDeltagareI krokarna kring Jokkmokk.Jag har dock en närmre som jag kikar lite på, men den har haft problem med LMM och två motorer.Det känns dock inte som en omöjligt uppgift att lösa.Dit med standardluftfilter, fräsch LMM och knock-link/lambdamätare.
OKej, jo, det är juh en bit.
Men som sagt, den är till salu och är du intresserad av den så är det bara att höra av sig!/gabbe
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.