SSC Annonser Köpes – Delar K: Subaru och STI emblem till fronten STI -07a

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Echelon
    Deltagare

Hej,

Skulle vilja köpa subaru emblemet och STI emblemet till fronten på en STI -07a.
      Vet att de finns hos subaru, men betalar inte de enorma summorna de begär för lite plast =P

E-mail: jocke85@msn.com alt. P.Ma mig här eller kom med förslag på var man kan få tag på dem utomlands till en human kostnad =)

Rillle
      Deltagare

Hej,

Skulle vilja köpa subaru emblemet och STI emblemet till fronten på en STI -07a.
        Vet att de finns hos subaru, men betalar inte de enorma summorna de begär för lite plast =P

E-mail: jocke85@msn.com alt. P.Ma mig här eller kom med förslag på var man kan få tag på dem utomlands till en human kostnad =)

http://www.jrm-racing.se har dom!
        Mvh

Echelon
        Deltagare

Kollade med JRM och de har de rosa emblemet hemma, men vill ju ha det blå vanliga och sti märket, ingen som har plockat bort sitt och vill sälja? =)

Rillle
          Deltagare

Kollade med JRM och de har de rosa emblemet hemma, men vill ju ha det blå vanliga och sti märket, ingen som har plockat bort sitt och vill sälja? =)

Jag köpte ett STI Eblem ifrån JRM. + det ”blåa” i grillen! Ifrån jrm!

Mvh

Echelon
            Deltagare

Jag köpte ett STI Eblem ifrån JRM. + det ”blåa” i grillen! Ifrån jrm!

Mvh

Jo, men är det samma emblem som till 06-07an?

Detta svaret fick jag när jag frågade JoCCe på JRM:

”Ang. emblemen så har vi ett emblem som passar i grillen fram och jag tror det är det rosa med stjärnor, de andra är slut …

MVH JoCCe”

andreaswrx
              Deltagare

Ebay istället för att betala överpriser både till jrm och Subaru

Echelon
                Deltagare

Upp ^^ Ebay hade bara billiga kopior som man klistrar på (vad jag kunde hitta iaf..)
                  Måste väll finnas en massa sidor från t.ex. england där man kan få tag på dessa?!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.