SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Kan de vara den jäkla LMM som är trasig i gen??????

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Ja vad ska man säga?
      Fy fan skulle jag vilja uttrycka mig, var i väg med en kompis i dag, och skulle leka lite med bilen på våran lokala gammla flygflotilj, och de gick ju inge vidare då bilen knappt orka dra lös på 3an ;( fan den laddar 0.5 bar för att sedan sakta stiga med lite små ryck till typ 0.7-0.8bar, inte bra, har även lagt märke till att den gärna vill hosta till i bland på tomgågn, samt dipa ner ganska långt i varv efter gas och kan även före komma en liten avgas smäll, så tankarna går ju genast till just lmm.
      Bilen har även varit lite halv skum sen den riktiga kylan kom också om jag tänker efter, har bara velt ladda 1.1bar då, och med tanke på att den laddade 1.35bar i sommras. så är de ju inte rätt, då JRM sa att den till skilnad mot för andra bilar skulle ladda mer på just vintern med kallare och syrerikare luft.
      Någon annan med en impreza sti 2006-2007 som ecutec mappat som kan berätta vad deras laddar kanske?

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Ämnet ”Kan de vara den jäkla LMM som är trasig i gen??????” är stängt för nya svar.