› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Kan man bygga bort lmm:en luftmassemätaren !? Detta ämne har 4 svar, 990 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av Manor. Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt) Författare Inlägg 4 september, 2004 kl. 19:23 #2616 imprezapingeDeltagare 😉 finns det något trimm eller modifikation till motorn som gör att man kan vara utan luftmassemäteran bygga bort den helt? är intreserad av någon typ av mappning , men som sagt är jag inte så bra på tekniska saker som trim … som ecu-tec .. ni som har erfarenhet berätta gärna ! 😛 IMPREZAVÄNNER!!!!!:P 5 september, 2004 kl. 09:31 #53485 KvarnisDeltagare Enkalst, Byt till ett MAP baserat styrsystem/ecu pnp ecu till Imprezan är Link,Autronic & gems, även Motec har nån variant har jag för mig. Vill du härja i kabel härvor finns hur många som helst. Det finns även MAF>MAP boxare som utvecklats i UK. 5 september, 2004 kl. 16:49 #53487 FimpanDeltagare Var finns denna tråd!? 5 september, 2004 kl. 18:17 #53486 KvarnisDeltagare >>Det finns även MAF>MAP boxare som utvecklats i UK. > >Är han klar med det!?! >har inte orkat kolla i den lilla projekttråden på lääänge… > >/Ola vet inte om det finns till försäljnig än iofs…men Andy håller på provar lite mer på sin bil med Apexi PFC. på 22b finns tråden 19 december, 2005 kl. 06:19 #53484 ManorDeltagare Om du kör PossumLink så kan man ”bygga bort” LMM:en. mvh Mats N Författare Inlägg Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.