SSC Allmänt snack Allmänt småprat Känner ni till GTn: RBH508?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    hermelinen
    Deltagare

Hej,

Jag har försökt att hitta så mycker info jag kan om dom gamla ägarna på min bil, utan nå vidare resultat.

Ifall någån här på forumet känner till personen som ägde min bil, eller vet något som denna personen gjorde i modifikationsväg så är jag ytterst tacksam ifall ni berättar =).

Tack på förhand.

Daniel-lkpg
      Deltagare

Gå in till en bilfirma och fråga snällt så kan de hjälpa dig att få fram samtliga ägare, de har tillgång till en databas med fullständig ägarhistorik.

Har själv gjort det, gick att få fram samtliga 9 ägare till den bil jag var intresserad av. Någon affär blev det inte…

IMPREZA FOREVER
        Deltagare

Hej,Jag har försökt att hitta så mycker info jag kan om dom gamla ägarna på min bil, utan nå vidare resultat.Ifall någån här på forumet känner till personen som ägde min bil, eller vet något som denna personen gjorde i modifikationsväg så är jag ytterst tacksam ifall ni berättar =).Tack på förhand.

På registreing bevisets gula del 2 har du ett par tre ägare med namn i rutan
          Fordonets tidigare ägare

/Björn

.zip
          Deltagare

Eller faxa till vägverket så får du fram dom tre sista ägarna.

//.zip

hermelinen
            Deltagare

Jag har gjort det där med VV, ägaren innan förra ägaren var ett företag :/

.zip
              Deltagare

Det räcker inte med att bara skicka ett SMS. Om du faxar in så får du som sagt reda på dom tre sista ägarna inkl. företag.

//.zip

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.