SSC Allmänt snack Allmänt småprat kanske dax att tala!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

GRID: Vet inte om det kan ha något med att de som har äldre importerade bilar (EVO1-5 men främst EVO1-3) oftast är yngre personer. De är trots allt betydligt billigare än en svensksåld EVO6-9.
      Är ju inte direkt ovanligt att yngre människor tycker om att hävda sig när de får en liten anonym distans till sig själva vilket internet ger en. Tur att det finns trevliga personer bland dessa också…

Nyman
      Deltagare

Då har jag lite bättre koll på hur läget är 😉 man är ju fortfarande ganska ny här, har väl haft imprezan i knappt en månad.. Men ssi medlemskapet är betalt, väntar bara på kort å medlemsnummer å sånt 😉 (de var bara en parantes)

Niklas
        Deltagare

Nyman: Så länge du har betalt så spelar inte kortet så stor roll. Det visar man väl bara när man skall in på banträffar. Annars säger du bara vilket medlemsnummer du har när du beställer saker via nätet. 🙂

Nyman
          Deltagare

Har inte fått nått medlemsnummer än häller..
            Kommer jag behöva det i gbg imårn? ska iof bara kika å tänkte träffa/lära känna lite folk. inte köra men ändå?

Nu är vi långt från denna tråds ämne btw 😉
            -= enough is enough =-

Niklas
            Deltagare

Om du säger ”hej, jag är Nyman på forumet. Jag är ny men jag har betalt avgiften” så kommer ingen säga ”åk hem med dig lögnare”. 🙂

Nyman
              Deltagare

De låter ju bra de då… Blocken vet alla fall att jag har skickat en medlemsansökan och så.. så de bör väl vara grönt då…

Ska du dit? i så fall frå man väl se vem du är i verkligheten då 😉

-= enough is enough =-

Niklas
                Deltagare

Jag bor i Stockholm så svaret på din fråga får du fundera ut själv. 😉 😀

Desen
                  Deltagare

Nyman, du kan vara helt lugn. Ditt medlemsnummer och kort kommer att skickas inom den närmsta framtiden. Du är inte bortglömd.
                    Klubben har bara hamnat lite i en vad vi med ett ord kallar medlemssystemochmedlemshanteraebyte 😉

/Andreas, Skåne, Kristianstad
                    Blå GT -99

Addson
                    Deltagare

Evo suger balle!!!

SecretAgentMan
                      Deltagare

Störiga småpojkar suger balle. :+ (Även om de säkert inte menar allvar hela tiden)

Det är förbannat nördigt med rivalitet mellan bilklubbar för övrigt.

/J

Blocken
                        Deltagare

Det är väl klart vi ska hålla ihop! Tänk så trevligt vi hade på Västerås’ Regionsträff sist – http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album534 🙂

Ni som stannade hemma istället för deltog i träffen, sög ni balle eller? :+

/AB

…………………..
                          Thai-Perr

Manor
                          Deltagare

Störiga småpojkar suger balle. :+ (Även om de säkert inte menar allvar hela tiden)Det är förbannat nördigt med rivalitet mellan bilklubbar för övrigt./J

Mohahahahahaha, och där kom den mitt i krysset :D.

alrik
                            Deltagare

Störiga småpojkar suger balle. :+ (Även om de säkert inte menar allvar hela tiden)Det är förbannat nördigt med rivalitet mellan bilklubbar för övrigt./J

Mohahahahahaha, och där kom den mitt i krysset :D.

Daimkrysset? 😀

/ Mikael

Hulken
                              Deltagare

Tycker oxå att det är löjligt med rivalitet mellen klubbarna! Jag skulle lätt kunna tänka mig en evo, dock evo 6 eller 9. Ska man vara helt ärlig så skiljer det ju inte så mycket på en kokar subaru och kokar evo! 😉

Addson
                                Deltagare

Tycker oxå att det är löjligt med rivalitet mellen klubbarna! Jag skulle lätt kunna tänka mig en evo, dock evo 6 eller 9. Ska man vara helt ärlig så skiljer det ju inte så mycket på en kokar subaru och kokar evo! 😉

Evo Luktar kiss o bajs }( }(

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.