Jag hade iaf tänkt åka kring 12 tiden på fredag. Vi måste vara framme på campingen innan 21:00 om vi ska få ut några nycklar. Resan tar ju ca 7 timmar, iaf från Gävle. Men de vore ju kul med sällskap ner. Gävle-västerås-emmaboda? V-ås brukar ju funka som bra träffpunkt. Möte där kl 2:00 vid mcD kanske?
Mkay, jag tänkte hålla lugna farten på vägen ner, så jag åker nog kring 12 ändå då. Tror PO var med på de oxo. Så då finns de två karavaner o välja på. Räserfarts karavanen eller gubbefarts karavanen :+ 😉
Nämen, om ni vill ta de lugn oxo så gick de o lösa ut nyckeln på annat sätt sa dom på campingen. Så de är bara o slå dom en pling o säga till om ni blir sena.
Grimlock och jag diskuterade att åka från Västerås runt kl 13, Köping 1330 och sedan samla upp övriga (tex ni från Sthlm) kl drygt en timma senare i Norrköping! Ltd Dan & Larsa, klar klar klar på det? 🙂
_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::