› SSC › Allmänt snack › Träffar › Karavan/Samåkning till Storträffen
- Detta ämne har 27 svar, 1,802 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 11 månader sedan av
Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
1 juli, 2009 kl. 17:28 #152727
challe
DeltagareMig får ni gärna plocka upp vid Donken i Södertälje så hänger jag med i karavanen!
Det är klart vi gör det 🙂
1 juli, 2009 kl. 19:55 #152714griml0ck
DeltagareGöteborg: Magnus Olofsson, Christian Svegenius
Borås: Carl Selin, Tobias Selin
Jönköping: David Johansson
Norrköping: Henrik Thåström, Medicinmannen, Christian Andersson
Södertälje: Kristofer Åhlin (McDonalds Moraberg, Klastorpsvägen 4) 09:45
Stockholm: jag (om bilen går ihop), jeppe, ada, ubbe, lotta (shell, mcD strax efter upplands väsby, finns en på båda sidorna av vägen) 10:30
Gävle: Jan-Erik Sjödin (Föreslar Hakke Gard c:a kl 12:30, se http://www.hakkegard.se)
Hudiksvall: Lars Elverovski (Shell Glada Hudik)Bode inte ta mer än 1:30 till gävle därifrån. Om någon inte vet vilken mack jag menar så hör av er via PM. Tror de flesta känner till denna mack.
/ J
1 juli, 2009 kl. 21:11 #152715jeppe
DeltagareGöteborg: Magnus Olofsson, Christian Svegenius
Borås: Carl Selin, Tobias Selin
Jönköping: David Johansson
Norrköping: Henrik Thåström, Medicinmannen, Christian Andersson
Södertälje: Kristofer Åhlin (McDonalds Moraberg, Klastorpsvägen 4) 09:45
Stockholm: Grimlock jeppe, ada, ubbe, lotta, Karlsson (shell, mcD strax efter upplands väsby, finns en på båda sidorna av vägen) 10:30
Gävle: Jan-Erik Sjödin (Föreslar Hakke Gard c:a kl 12:30, se http://www.hakkegard.se)
Hudiksvall: Lars Elverovski (Shell Glada Hudik)
Sista Stop Sörberge: Shell på Berglundavägen 44 för uppfyllnad av V-Power (Sorry för detta stop med förhoppningsvis uppskattat) efter detta endast 24 Km till boendet Antjärns Camping2 juli, 2009 kl. 06:59 #152733Just try
DeltagareHalloj alla glada! Kul att vi verkar bli ett gäng bilar som åker ihop!
Tänkte göra ett försök att få en mer lätt läst lista på oss som ska med. Hoppas det blir bra och kolla så att ni är med fortfarande.05:00 Göteborg:
Magnus Olofsson,
Christian Svegenius05:40 Borås:
Carl Selin,
Tobias Selin06:40 Jönköping:
David Johansson08:35 Norrköping:
Henrik Thåström,
Medicinmannen,
Christian Andersson0945: Södertälje:
Kristofer Åhlin (McDonalds Moraberg, Klastorpsvägen 4) 09:4510:30 Stockholm:
Grimlock
jeppe,
ada,
ubbe,
lotta,
Karlsson (shell, mcD strax efter upplands väsby, finns en på båda sidorna av vägen)12:30 Gävle: Jan-Erik Sjödin (Föreslar Hakke Gard, se http://www.hakkegard.se)
13:45 Hudiksvall:
Lars Elverovski (Shell Glada Hudik)Sista Stop Sörberge: Shell på Berglundavägen 44 för uppfyllnad av V-Power (Sorry för detta stop med förhoppningsvis uppskattat) efter detta endast 24 Km till boendet Antjärns Camping
Detta kommer bli kanon kul! Ses imorgon!!
2 juli, 2009 kl. 07:06 #152731Koffe
KeymasterBlir super det här!
Misstänker att karavanen inte stannar varken för lunch eller ”handla-nåt-att-grilla” alltså? Då får det bli kylväska =)
2 juli, 2009 kl. 07:36 #152712Janne248
DeltagareBlir super det här!Misstänker att karavanen inte stannar varken för lunch eller ”handla-nåt-att-grilla” alltså? Då får det bli kylväska =)
Det är mindre än 8km till Härnösand från banan (Norr om banan), där finns V-power och mat och dyligt…..
Om någon skulle orka på fredagsftermiddagen så är det c:a 25km (norr om banan) till Högakusten bron om någon inte varit där tidigare, samt 8 km till mina päron som säkerligen vill bjuda alla på storfika, kanske lite grillat korv med mera….
Själv skall jag upp fram och tillbaka på eftermiddagen (innan vi öppnar några öl) och leverera lite saker till dem.2 juli, 2009 kl. 09:26 #152734Olaaa
DeltagareLåter ju trevligt de här..
Om ingen misstycker så åker jag ner och ställer mig med den nyinhandlade systemkameran längs med vägen här i sundsvall och fotar karavanen!! Efterssom vägen nästan går genom stan så finns det några bra rödljus och dyligt där jag kan passa på att fånga bilarna på bild!Kommer även komma upp på lördag och fota på banan! 🙂
2 juli, 2009 kl. 13:20 #152713arellano
Deltagare”RE: Karavan/Samåkning till Storträffen”
Halloj alla glada! Kul att vi verkar bli ett gäng bilar som åker ihop!
Tänkte göra ett försök att få en mer lätt läst lista på oss som ska med. Hoppas det blir bra och kolla så att ni är med fortfarande.05:00 Göteborg:
Magnus Olofsson,
Carl Selin,
Henrik Thåström,
Medicinmannen,
Grimlock
jeppe,
ada,
ubbe,
lotta,
Karlsson,
Arne
(shell, mcD strax efter upplands väsby, finns en på båda sidorna av vägen)12:30 Gävle: Jan-Erik Sjödin (Föreslar Hakke Gard, se http://www.hakkegard.se)
Lars Elverovski (Shell Glada Hudik)Sista Stop Sörberge: Shell på Berglundavägen 44 för uppfyllnad av V-Power (Sorry för detta stop med förhoppningsvis uppskattat) efter detta endast 24 Km till boendet Antjärns Camping
Detta kommer bli kanon kul! Ses imorgon!!
2 juli, 2009 kl. 20:56 #152717Davve
DeltagareJag kommer tyvärr inte att vara med på stroträffen. Åker till Spanien imorgon.
Så ni behöver inte stanna i Jönköping.
06:40 Jönköping:
David Johansson2 juli, 2009 kl. 23:08 #152709OzO
Deltagare05:00 Göteborg:
Magnus Olofsson,
Carl Selin,
Henrik Thåström,
Medicinmannen,
Grimlock
jeppe,
ada,
ubbe,
lotta,
Karlsson,
Arne
(shell, mcD strax efter upplands väsby, finns en på båda sidorna av vägen)
OzO ska nog hinna dit också…12:30 Gävle: Jan-Erik Sjödin (Föreslar Hakke Gard, se http://www.hakkegard.se)
/G
_____
::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::3 juli, 2009 kl. 00:36 #152718alrik
DeltagareBlir intressant när tidschemat spricker… Snittfart på 91-92 km/h går att hålla men blir nog svårt när bilantalet börjar öka.
Förra årets besök på ringen resulterade i 340mil med en snittfart på 102km/h och då gick det fort genom stora delar av Tyskland. 7-8 tankningar sänker snittet rejält.
Nu ska jag sluta vara skeptisk iaf 🙂
/Mikael
3 juli, 2009 kl. 02:59 #152728challe
DeltagareDå rullar vi 🙂
Ses på vägen alla glada
3 juli, 2009 kl. 03:54 #152725Andersson
DeltagareJapp då va femte natten avklarad på jobbet. Ses i Norrköping om jag inte somnat på vägen. Dubbdäck, myggolja o isskrapa, check 😉
MVH C Andersson / Mr Konjak
”Fungerar det inte med våld tar du i för lite!”
Impreza STi -08 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.