Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

Jag och Adam åker ifrån Göteborg runt 9 tiden

Ok. Då vet jag. Som det ser ut nu så blir det inget flygväder på fredag men det kan förändras. Du kan pma mig ditt nr. så kan jag höra av mig om det blir aktuellt med hämtning på flygplatsen.

blixte
      Deltagare

verkar bli riktigt tråkigt väder där i år!:(

adam.b.w
        Deltagare

verkar bli riktigt tråkigt väder där i år!:(

Men det är ju därför vi kör 4wd 😉

blixte
          Deltagare

Men det är ju därför vi kör 4wd 😉

ja iofs;) men man vill ju ut å kolla på andras bilar också;) hehe

adam.b.w
            Deltagare

Det är ju därför mässan är inomhus. sen tror jag att de kommer lika mycke folk ditt som alltid alla kampingstugor är ju nästan slut;-)

adam.b.w
              Deltagare

nu tar jag upp det igen dom i gbg trakten som vill åka med mig och inzolino på fredagen hälst med egna bilar då de blir roligare.

här har ni mitt nummer så kan vi komma överens om en plats. ju fler ju roligare. 0736744701 mvh Adam

Vince
                Keymaster

Jag åker med en polare hemifrån vid ca 0830 (tyvärr utan Subban). Vi är i borås vid ca 0915 om nån skulle vilja haka på därifrån. Jag nås på 0739169792.

adam.b.w
                  Deltagare

Jag åker med en polare hemifrån vid ca 0830 (tyvärr utan Subban). Vi är i borås vid ca 0915 om nån skulle vilja haka på därifrån. Jag nås på 0739169792.

jag ocg mathias åker från gbg vid 9 men vi ses säkert där uppe mvh adam

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.