SSC Allmänt snack Träffar KARAVANKÖRNING Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI

• Detta ämne har 34 svar, 3,429 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Janne248.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

Fasen, jag kommer inte kunna komma iväg förrän eftermiddagen.

Det var synd. Jag åker såpass tidigt för att jag kommer att först ta en sväng på andra sidan gränsen ;).

Markus
      Deltagare

Ni som kommer i från Stockholm, vill inte haka på i Mjölby?
        Kör ni i 90-100 är räcker det starta 9.30 från Södertälje. Och jag har inga emot att vi fortsätter neråt i lugnt tempo i karavan.

Det är inget alternativ för mig men för alla andra kanske det funkar. Jag behöver vara nere strax efter lunch för att kvittera ut nycklar mm.

Tyrfing
        Deltagare

Så är det någon plats och tid planerad för att starta från Sthlm?

Markus
          Deltagare

Så är det någon plats och tid planerad för att starta från Sthlm?

Jag kommer behöva åka ganska tidigt så jag blir inte ledsen om ni andra vill sova lite längre 😉 Jag siktar på att åka från Sundbyberg vid 06:30… Jag kan stanna till vid Botkyrka eller något sånt ifall fler vill ta tidiga resan med några rygg- och matpauser på vägen ner 🙂

Zlasher
            Deltagare

Jag kommer behöva åka ganska tidigt så jag blir inte ledsen om ni andra vill sova lite längre 😉 Jag siktar på att åka från Sundbyberg vid 06:30… Jag kan stanna till vid Botkyrka eller något sånt ifall fler vill ta tidiga resan med några rygg- och matpauser på vägen ner 🙂

Ok. Jag kan åka när som. Ni andra från sthlm vad passar er?

-L-
              Deltagare

Hänger på Taway ned på morgonkvisten, kommer köra irriterande lagligt så type-r(a)’s bör ha drägligt varvtal.

Tyrfing
                Deltagare

Kör tidigt med Taway, mindre trafik och svalare på morgonen.
                  Men kan vara bra att ha en plats (typ nån mack eller nått)
                  där vi kan träffas upp.

Markus
                  Deltagare

McD vid trafikplats Hallunda (Botkyrka) vid 07? Åka 07:15?

Tyrfing
                    Deltagare

Låter bra, då blir det att rulla 6.20 hemifrån så det är görbart :).

Andersson
                      Deltagare

För er som kommer tidigt och inte läst den andra tråden jag skrivit.
                        Tänker vara nere runt 12 och åka över till Danmark ca.kl 13 från Helsingborg för att äta lunch i Helsingör och handla ”läsk” 😉 Alla som vill får givetvis hänga på!

Vi syns vid boendet och samåker där ifrån när alla kommit som vill hänga med.

Vince
                        Keymaster

För er som kommer tidigt och inte läst den andra tråden jag skrivit.
                          Tänker vara nere runt 12 och åka över till Danmark ca.kl 13 från Helsingborg för att äta lunch i Helsingör och handla ”läsk” 😉 Alla som vill får givetvis hänga på!

Vi syns vid boendet och samåker där ifrån när alla kommit som vill hänga med.

Du vet redan att jag är på 😉

Markus
                          Deltagare

Du vet redan att jag är på 😉

Vince, ni får gärna köpa en hyfsad flaska rosé till mig när ni är där. Kommer inte hinna till bolaget idag 🙂 Du som fransos borde ha koll på de flesta jästa vindruvor 😉

Vince
                            Keymaster

Vince, ni får gärna köpa en hyfsad flaska rosé till mig när ni är där. Kommer inte hinna till bolaget idag 🙂 Du som fransos borde ha koll på de flesta jästa vindruvor 😉

Det går nog att fixa d—0.o—b. Får se vad de har där bara.

Andersson
                              Deltagare

Ska du inte ha en flaska päronkonjak oxå ;)det är nyttigt med frukt 🙂

Markus
                                Deltagare

Det vet man aldrig men inte under karavankörningen 😛

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
                                • Ämnet ”KARAVANKÖRNING Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI” är stängt för nya svar.