SSC Allmänt snack Allmänt småprat kärlek (-:

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Xenomorph
    Deltagare

Hej!

testade en impreza gt 99 idag fy fan vad härligt det var säger bara kärlek när man hör boxter motorn vina på. Blir köp av den givetvis så snart e det en till i ssi (-: lol älskar verkeligen motor ljudet i imprezan en dump me då jävlar.

Mvh

Michael.F ( subarist om en vecka (-: )

H_c
      Deltagare

eh? er ikke gt-ene begynnt å bli litt gamle etterhvert? få hjem en wrx heller!

FLeXible
        Deltagare

Släpp sargen, kom in i matchen. 😛

Har du sett hur en WRX ser ut jämfört med en GT ?
          Titta bara EN gång till så kanske du upptäcker något 😉

Men så er det jo ikke greit å være nordmann noen ganger, ikke sant? 😀

//Chris

H_c
          Deltagare

haha!…
            jeg syns alikevel wrx-en er den rette bilen, man må jo følge med i utviklingen!

Ingen som syns evo1 er noe å samle på lenger! deres gt-er kommer til å synke altfor mye i verdi, og VI med wrx-er kommer til å få alle damene og kjøre fra dere alle!

FLeXible
            Deltagare

Vel.. du kanke sammenligne Evo1 med en GT fra 2000.

WRX 2003 så er jeg helt med, den ser i mine øyne bedre ut enn både GT og WRX 01/02. Men WRX 01/02 er jo rett og slett ikke pen å se på. STi versjonen så ser det brukbart ut, med en kurrant vinge og de doble hovedlysene.

Med en original WRX 01/02 kommer du aldri kjøre ifra en original GT (kommer an på føreren selvfølgelig).
              WRX 01/02 er med komfy men veier en god del mer.
              Verdien av bilen har vel ingenting med kjøregleden å gjøre?

Men Subaru er Subaru, alt er bra så lenge du er fornøyd.. sant? 🙂

//Chris

Fyhr
              Deltagare

uhmm joo GT kanske är lite gamla (min e hela 4 år?!) men seriöst, GTn är snyggare, råare, tuffare 🙂

WRX är inte fel heller, hade seriöst kunnat köpa en sån om jag hade mer flis, GT e trots allt lite billigare att köpa, visserligen äldre så den är dyrare i drift (eller?) wellwell, impreza är impreza kvittar vilken modell 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.