Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Uppdaterad!

Vi kör igång på lördag kl 10.30
      Se till att ta med vinterkläder och skor då det kan bli kallt när man står brevid och tittar på.
      Grill kommer att finnas.
      Ta med mat(korv hamburgare) och ateraljer, så behöver ni inte åka från isen och äta.

Behövs guidning, så kan vi anordna en mötesplats.

Det är en bit till närmaste mack(10km till Statoil kvarnsveden/blge), så ta med extradunk om det behövs.

Så här ser vägbeskrivningen ut!

Mumin
      Deltagare

Jag kommer troligen men kommer bara åka med i alla andras bilar.. mm kanske ska prova andreas wrx med mina ot dubb på? vad kan hända? 🙂

karlzzon.
        Deltagare

Hur långt ifrån Hedemora???? Kanske skall ta Is träffen då?????

LegacyLarsa
          Keymaster

Inga problem, vi kör så länge vi har säker is.(>3dm)

Svindle
            Deltagare

Jag kommer troligen men kommer bara åka med i alla andras bilar.. mm kanske ska prova andreas wrx med mina ot dubb på? vad kan hända? 🙂

Motorhaveri eller lägga den på taket kanske 😉 skämt åsido, självklart får du provköra.

Ser ju riktigt lovande ut inför helgen Kylan verkar hålla i sig ser ut att kunna bli mellan 15 – 20 grader kallt till lördagen 🙂

roadtip85
              Keymaster

Jag dyker upp på lördagen då om det inte blir några problem när jag ser över bilen i veckan! 😀

Vilken tid är det som gäller? Vill någon mötas upp någonstans så man hittar? 🙂
                Några fler från Stockholm som ska upp?

Janne248
                Deltagare

Karta till sjön?
                  Vilka tider kör ni? Kanske skall man komma förbi och tigga sig en åktur med någon?

Snurre
                  Deltagare

Tyvärr upptagen med lite skoteråka nästa helg, så för min del skulle helgen 11-12 passa bättre för mig, vore ju passande om någon annan som känner likadant?

LegacyLarsa
                    Keymaster

Det blir säkert isåka då oxå, även om många ska på svenskarallyt
                      /larsa

hedberg____
                      Deltagare

jag kommer kanske förbi en sväng om ja hittar dit:D

Mumin
                        Deltagare

Jag kommer iaf och ser villka som åker.. annars finns det ju en annan isbana inte lång ifrån och man kan åka med ot dubben imellan om man tröttnar 😀

Jernberg
                          Deltagare

Jag kommer kanske förbi och tittar om jag får tid över och hittar dit 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.