Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    GRID
    Deltagare
      Niklas
      Deltagare

Inte eget material men sjukt underhållande film!! :7 :7 :7 :7

LegacyLarsa
        Keymaster

Snacka om helskön körning!! :7 :7

/Lars

alrik
          Deltagare

Blir att öva vändningar till SS ser jag 😛

/Mikael

hellebjork
            Deltagare

Mm, sweeeet. Den kan man se om och om och om och om och om och om igen, minst! 🙂

GRID
              Deltagare

Inte eget material men sjukt underhållande film!! :7 :7 :7 :7

Ops, tänkte inte på det, eller så är Ken Block mitt alias å jag brukar åka över till usa på helgerna å köra 😉

minid
                Deltagare

Hehe! Ken kan köra det är en sak som är säker.. 😀

tendency
                  Deltagare

Fy fan vad sjukt! 😀 :7

Imprezan i garaget
                    Capricen i garaget

SPiKE
                    Deltagare

Så fränt. Nu vet jag hur man ska göra vändningen på Emmaboda 😀 (3.00 in i filmen)

MariaimprezaGT
                      Deltagare

ja 🙂 men de är inte utan att man undrar hur mycket han var emot i “rondellen”, såg ut som om de inte borde finnas nåt arsle kvar.. Men sen när man ser bilen bakifrån ser den ju hel ut… filmtrix?

Maria

Skylifting is teh #### 😉

tendency
                        Deltagare

Det ser ju inte ut som baken går sönder, i någon sekvens. Bara att “vallen” i rondellen dammar till och nån bit flyttar sig. Så det är nog inget filmtrix. Fast någon repa lär det väl ha blivit. 😉

Imprezan i garaget
                          Capricen i garaget

Mats
                          Deltagare

Det är ju ett hopklipp av flere tagningar. Om ni kollar så ser man kamerorna på utsidan i en sekvens och i nästa sekvens så är de borta.

Tror nog att det var lite mer som gick sönder i vallen.

Mats
                            Type R ’99

tendency
                            Deltagare

Mats
                              Det är ju ett hopklipp av flere tagningar. Om ni kollar så ser man kamerorna på utsidan i en sekvens och i nästa sekvens så är de borta. Tror nog att det var lite mer som gick sönder i vallen.
                              MatsType R ’99
                              Fast före, under, och efter själva “rondell-sladden” (2:12-2:27) sitter åtminstone kameran kvar. Och i sekvensen när han kommer ut ur “rondellen” ser baken rätt hel ut iaf…

Men självklart kan de ha skippat sekvensen direkt efter vallen om baken trasades sönder, och klippt in en annan där baken är hel. Jag tror dock inte det, utan det ser värre ut än vad det är!!1 😛 För visst hade det varit mer underhållning om han fortsatte köra som en tok även med trasig bak.

Imprezan i garaget
                              Capricen i garaget

MariaimprezaGT
                              Deltagare

om tal om att han sätter arslet i saker å ting… på slutet när han ska in i den röda “boxen”, är de nån mer än jag som tycker han kommer in fel, och beräknar att han ska smälla in i den, samtidigt som de byter kameravinkel å han klarar de galant?

DET hade inte varit lika snyggt på film… även om jag håller med om att rondellskadorna om de blev några defenitivt skulle varit med 😛

Maria

Skylifting is teh #### 😉

Niklas
                                Deltagare

Maria: Vad spelar det för roll? Antar att du alltid ser glaset halvtomt också? 🙁

Gör en ny tråd där du kan diskutera redigeringen av filmen så kan vi andra diskutera vad man tyckte om själva filmen här.

Att de gjort X antal försök är inte direkt en hemlighet när man tittar på mängden spår i asfalten, speciellt vid segway scenen. “This is no flawless uniqe run”-diskussionen avklarad?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.