SSC Allmänt snack Träffar KG Knutsson bjuder in SSI till Sthmlmässan 25 November

• Detta ämne har 36 svar, 2,448 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av MariaimprezaGT.
Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Någon mer som tänker stanna lörd.-sönd.?
      Är detta intressant för fler,bara 4,5km från mässan?
      http://www.ibishotel.se/visa_hotell.asp?land=&ort=Stockholm&hotellid=11330

MVH C Andersson / Mr Konjak
      ”Man är inte full förrän
      man ligger på golvet
      och måste hålla i sig!”

Palm
      Deltagare

Hur ser upplägget ut nu då? Hur många bor på scandic och har planer på att hitta på något på lördag kvällen, ev ska ja hälsa på min käre bror i stockholm och funderar på att kombinera nytte med nöje eller ur de nu var 😉

Boki
        Deltagare

Kan inte på lördag, men skall gå på söndagen. Kan man få biljett i alla fall? Får man en till frugan också? 🙂 :9 😉

MariaimprezaGT
          Deltagare

jag kan försöka få in frugan.. men ni får gå på lördagen.. Vi har bestämt lördagen som dag då KGK har mkt å stå i samt att jag tvivlar på att jag ska på mässan den dagen.. Vi vill inte ha en träff över en hel helg som kräver så mycket av alla.

Maria

Audi is teh ####!!

Boki
            Deltagare

jag kan försöka få in frugan.. men ni får gå på lördagen.. Vi har bestämt lördagen som dag då KGK har mkt å stå i samt att jag tvivlar på att jag ska på mässan den dagen.. Vi vill inte ha en träff över en hel helg som kräver så mycket av alla.MariaAudi is teh ####!!

Frugan jobbar på lördagen, så det får bli söndag för oss.

Palm
              Deltagare

Hur ser upplägget ut nu då? Hur många bor på scandic och har planer på att hitta på något på lördag kvällen, ev ska ja hälsa på min käre bror i stockholm och funderar på att kombinera nytte med nöje eller ur de nu var 😉

Ingen som svarat? Är det hemliga klubben som ska ha årsmöte eller, har hört att det var ett gäng som hade bokat där 🙁

MariaimprezaGT
                Deltagare

se tråd i sponsdel för att se de priser som gäller för er som ska dit!

Vill gärna att ni som har anmält er hittils skriver er adress till mig på antingen PM eller mail, även telefonnr. Skickar biljetterna till angiven adress!

Maria

maria.hakansson@autoexperten.nu

Audi is teh ####!!

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.