Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Edin
    Deltagare

Vart hittar man nåt schysst kjolpaket till GT -00a?

Vill ha utan lamphålen helst…

är det samma från 93-00 ?

Har sett att det ibland står typ 95-97 på vissa men passar det på dom andra oxå eller är det några kaross ändringar på dom årsmodellerna?

Kjolpaketet jag beställde blev helt fel så det funkar inte alls så nu måste ja få tag på ett nytt inom en väldigt snar framtid…

Har sökt lite grann men hittar inte allt för mycke… Men det jag behöver svar på mest är väl om det passar med kjolpaket som står ska va till 95-97 för då har ja nog hittat ett redan =)

Tack på förhand

Mvh Edin

Mats
      Deltagare

Det är skillnad på lampor och lita andra smådetljer mellan årsmodellerna. Du kan säkert få det att passa men det blir inte “bolt-on” iaf.
        Kolla på denna sida så ser du skillnaderna mellan de olika årsmodeller.
        http://www.northursalia.com/techdocs/history/history.html

Mats GBG
        Regionsansvarig Göteborg

Edin
        Deltagare

Hmm ok..

Men det jag funderar mest på är om det passar kaross mässigt så det inte blir glipor mot tex huv, lampor , framskärmar o sånt?

Om infästningen är annorlunda gör det ju inte så mycke men är det annan form på grejerna så blir det ju inge bra…

Nån som vet var man kan hitta lite styling till -00a annars?

hittar ju tyvärr inte speciellt mycke.. det ja hittat nu e ju till 95-97…

Addson
          Deltagare

Hmm ok..Men det jag funderar mest på är om det passar kaross mässigt så det inte blir glipor mot tex huv, lampor , framskärmar o sånt?Om infästningen är annorlunda gör det ju inte så mycke men är det annan form på grejerna så blir det ju inge bra…Nån som vet var man kan hitta lite styling till -00a annars?hittar ju tyvärr inte speciellt mycke.. det ja hittat nu e ju till 95-97…

Det beror på vad du vill betala? Vill du hitta ett svenskt styling återförsäljare eller så du slipper betala den dyra frakten???
            http://212.214.223.230/shop/catalog/default.php?cPath=21_319_320&osCsid=d0839ddd83de40c1885fca83fd830731
            Här har du! Monza ska tydligen passa klockrent.

Sniff
            Deltagare

Jag har byggt om en 96:ans gl till en -00gt Fästen passar

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.