Goddag allihopa!
Jag satt och suckta efter lite subarukläder i SWRTs katalog, nu till frågan, hur handlar jag?
Har varit inne på deras hemsida men där bör man vara medlem om man vill få det lite billigare.
Det finns ju vanliga dödligas pris och sen finns det Fan Club pris. Hur bli man medlem där? Har letat runt utan resultat.
Eller kan man handla genom klubben via någon kanal till bra pris?
Vet inte hur de priserna står sig jämfört med http://www.performance-clothing.com men där har jag beställt allt mitt genom åren. Bra service har de dessutom.
Jag har beställt ifrån SWRT. De är skitsnabba och väldigt bra kvalite på grejerna. Inget skräp.
Det står att leveranstiden kan vara väldigt lång, men så var inte fallet då jag beställde sist. Jag beställde på torsdagen och fick grejerna på tisdagen, eller var det måndagen! :*
Dock vet jag inte hur man blir medlem i Fanklubben.
Jag vet inte om dom är dyra, men jag tror att alla Subaru-återförsäljare säljer SWRT:s prylar!
Japp! Någon med fritid kanske kan dra igång ett gruppköp? Är övertygad om att någon handlare ställer upp (föredömligt av Sandareds Bil i samband med våra Kinnekulle-träffar förr om åren).
Hitter inte heller var man kan bli medlem där. Men som jag sa i tel så funkar det bra att beställa därifrån. Men det funkar ju även via återförsäljare.
Patrik
Blå WRX-01
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.