_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
Nix, det lutar åt imorgon eller på lördag. Kommer du förbi Göran?mvh Mats N
Lördag är det cruisingkväll i Köping! 😉 Imorgon skall jag eventuellt gå och se Paradise Lost… gör jag inte det så räkna med mig!
_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
NP :* OT: Blir det nån dekalmek/spontanträff i Mörby ikväll då? 😉
Läs inlägg 2… redan noterat! :)_______________________________________________________________________________:::::ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
NP :* OT: Blir det nån dekalmek/spontanträff i Mörby ikväll då? ;)_______________________________________________________________________________:::::ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
Nix, det lutar åt imorgon eller på lördag. Kommer du förbi Göran?
mvh Mats N
Författare
Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.