SSC Allmänt snack Allmänt småprat Klockren present :)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    down_the_drain
    Deltagare

Fick denna nyckelring av syrran nu när jag fyllde år:) Hel rätt!

http://www.impreza.nu/expo/albums/album218/nyckel.sized.jpg

/P

Fredde08
      Deltagare

Haha, dom där är klockrena, finns på designtorget 🙂

syke
        Blockerad

Hmm .. hehe .. jag vet inte om jag skulle vara så nöjd med att bära en sån. Påminner mig lite om en replikutväxling i Adam Sandlers ”Happy Gilmore”:

Shooter McGavin: I eat pieces of s-h-i-t like you for breakfast!
          Happy Gilmore: You eat pieces of s-h-i-t for breakfast?

down_the_drain
          Deltagare

Hmm .. hehe .. jag vet inte om jag skulle vara så nöjd med att bära en sån. Påminner mig lite om en replikutväxling i Adam Sandlers ”Happy Gilmore”:Shooter McGavin: I eat pieces of s-h-i-t like you for breakfast!Happy Gilmore: You eat pieces of s-h-i-t for breakfast?

Trams! 🙂 Jag skall lätt göra ett halsband av den.. haha

/P

syke
            Blockerad

😀

Klasagasa
              Deltagare

Hmm .. hehe .. jag vet inte om jag skulle vara så nöjd med att bära en sån. Påminner mig lite om en replikutväxling i Adam Sandlers ”Happy Gilmore”:Shooter McGavin: I eat pieces of s-h-i-t like you for breakfast!Happy Gilmore: You eat pieces of s-h-i-t for breakfast?

Just den kommentaren är grymt rolig!

Subarumicke
                Deltagare

tror den fanns att köpa som dekal i slutet på 90-talet en gammal bortglömd klasiker

Manor
                  Deltagare

Som Arctic Cat ägare (snöskoter märke alltså) så skulle jag vilja säga att texten ursprungligen var:
                    ”If you touch my cat, I’ll f-u-c-k your dog”
                    …då hänger texten ihop lite bättre.

Jag kan ju ha fel dock.

Det finns också en mer ”svensk” reklam till samma märke:
                    ”F-u-c-k Råtax, powered by Suzuki”…då Arctic Cat använder motorer från just Suzuki och de värsta konkurrenterna (förr åtminstone) använde motorer från Rotax.

Jag föreslog för länge sedan att SSI skulle trycka upp t-shirts med texten:
                    ”F-u-c-k Pårsche, powered by Subaru”…men det gick inte riktigt hem i stugorna, men idén var det väl inget fel på ;-).

down_the_drain
                    Deltagare

Som Arctic Cat ägare (snöskoter märke alltså) så skulle jag vilja säga att texten ursprungligen var:”If you touch my cat, I’ll f-u-c-k your dog”…då hänger texten ihop lite bättre.Jag kan ju ha fel dock.Det finns också en mer ”svensk” reklam till samma märke:”F-u-c-k Råtax, powered by Suzuki”…då Arctic Cat använder motorer från just Suzuki och de värsta konkurrenterna (förr åtminstone) använde motorer från Rotax.Jag föreslog för länge sedan att SSI skulle trycka upp t-shirts med texten:”F-u-c-k Pårsche, powered by Subaru”…men det gick inte riktigt hem i stugorna, men idén var det väl inget fel på ;-).

Mmm det låter mer troligt att det kommer från ”If you touch my cat, I’ll f-u-c-k your dog”.. Passar som sagt bättre ihop.

”F-u-c-k Pårsche, powered by Subaru” Haha Jag hade lätt köpt en sådan t-shirt 🙂 Ja jag vet..jag är lagd lite åt det barnsliga hållet fastän jag passerat 30 strecket 😉

/Peter

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.