SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Klonk vid högre framvagn och vänsterbackdel??

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    andreaswrx
    Deltagare

Ja det tycker jag med, och som småbarns farsa med leksaks bil är det lite tight med pengar så dom hamnar i bra klass för pengarna!

STD ben kunde jag få för 11 lax, de är inte så farligt

idioti och betala 11k för hobby prylar när man kan få tag på 3 vägs, riktiga grupp n grejer för 15-16k

Garagekungen
      Deltagare

idioti och betala 11k för hobby prylar när man kan få tag på 3 vägs, riktiga grupp n grejer för 15-16k

Det beror ju på hur länge man tänkt leka med sin bil.

Vi lägger hellre på 40% på priset och får delar som går att renovera och där TCO (Total Cost of Ownership) blir lägre i långa loppet.
        Men det förutsätter att man tänkt köra bilen i flera år.

Det är ju inte troligt att man får tillbaka pengarna vid en snar (inom 2 år) försäljning på delar som är dyrare (då ev. köpare sällan är så insatta i olika detaljer).
        🙂

andreaswrx
        Deltagare

Förstår fortfarande inte var du hittar grejer för det priset, det du har visat mig har ju kostat 25-30k vilket iofs också är riktigt bra pris för tex Proflex.

http://www.norsk-rally.com/index.php?option=com_agora&task=topic&id=2741

minns inte om det var 01-04 eller 05-07 är inte till en 08 iallafall

Garagekungen
          Deltagare

http://www.norsk-rally.com/index.php?option=com_agora&task=topic&id=2741

minns inte om det var 01-04 eller 05-07 är inte till en 08 iallafall

Det verkar som man inte kan se annonserna utan att vara medlem…
            Är det så andreaswrx ?

(även jag blev ju lite nyfiken nu)
            :rolleyes:

andreaswrx
            Deltagare

Det verkar som man inte kan se annonserna utan att vara medlem…
              Är det så andreaswrx ?

(även jag blev ju lite nyfiken nu)
              :rolleyes:

när det gick att ser idag på morgonen utan att avra medlem där, loggade in där nu med men går intese verken i forumet eller köp&sälj nu

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.