som jag skrev i PM:et till dig så måste man maila dom om man ska beställa nått ifrån turninconcepts, kan vara bra för andra att veta om någon annan vill beställa nått av dom.
Monterade idag sånna “mellanlägg” från kartboy men dock ingen skillnad har fortf ett klookande/klapprande ljud höger bak om man kommer i skarpa smågupp dock så tyckte jag det blev något bättre när jag höjde bilen lite och sänkte hårdheten på coilisarna så jag misstänker fortf att det är dom som låter. Så det är ingen här som har kompletta fjäderben till bakvagnen i ok skick utan nått klonkande i dom?
He he nja först och främst ska jag byta till originalben bak, för fram är det inga problem. Så om det blir skillnad så ska dom bakre försökas renoveras kanske med nya topplagringar om det ens är möjligt att få tag i.
Nu vet jag inte exakt hur BC ser ut men är det inte som alla andra modeller att man monterar en fettnippel och fyller dem med fett när de börjar klonka?
(Mina Subaruben klonkar men japsdämpen låter högre så jag låtsas om att jag inte hör)