SSC Allmänt snack Allmänt småprat klubb rivalitet?

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Tycker inte vi ska föra nått krig mot hpc men det är ju bra tråkigt att göra så mot folk. Sen är det väl bara några personer i hpc det handlar om oxo, att anklaga hela hpc är väl fel.. är inte helt hundra vad som skrivits men jag har fått en ganska detaljerad beskrivning dock inte av vem som skrev vad.

Dom får väl lägga ut det dom skrev själva eller skriva i evenemangs tråden vad dom egentligen tyckte om dom vill det ska komma ut.

SecretAgentMan
      Deltagare

Ja, är det relevant kritik mot något speciellt behöver vi ju få ta emot den, hur skall vi annars kunna förbättra något?
        Att sitta på en begränsad sida och klaga hjälper föga, och visar väl tydligt på vilken nivå det rör sig.

Jag ser gärna att t.ex eventuella åsikter och synpunkter runt våra banträffar kommer till mig direkt… :*

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

P.S. Jag har alltid skitkul på HPC’s träffar, så den som startar ett ”krig” med dem över skitsaker får med mig att göra. }(

/J

Niklas
          Deltagare

griml0ck: minnet suger då kroppen super! 😀

OzO
            Deltagare

Vafals. Har man sagt A på ett forum får man säga B och C OCH D. För att inte det skall bli missförstånd, vilket det alltid verkar bli. Grimlock, du insåg mycket riktigt att det höll på att gå åt h-te när du inte sa allt i första inläggen. Ok, så skitsnacket gällde inte Kinne… bra! Tredjehandsinformation, nej tack!

För det andra, dåligt ämne på denna tråd! Det finns ingen klubb rivalitet och kommer heller aldrig att finnas någon rivalitet oss emellan. Bilklubbar har allt att vinna genom att hålla ihop.

För det tredje, om samma person har sagt något publikt och sen något motsägande bakom stänga dörrar, är den personen bara en svag individ som inte kan stå för sitt ord. Om en person säger si, men en annan person säger så är det skit samma. Det finns alltid nån som är missnöjd. Ain’t no pleasing everybody…

Jag var inte i Tierp och jag har inte läst inlägg på HPC men jag antar att ni skötte er som vanligt folk och representerade klubben på ett bra sätt.

Har folk synpunkter på Imprezaklubben och våra arrangemang, så bör klagomålen framföras till rätt personer (typ, de berörda eller styrelsen) och på ett korrekt sätt (personligen, via tele eller via mail).

Kan vi ’cut the crap’ här och sluta prata rykten som bara skadar mer än gör nytta. Skvallerblaskor finns att köpa på Pressbyrån.

:+

Har bara gott att säga om HPC och dom handfull jag har träffat under sommrarna.

Sen om nån tycker Imprezan har kass väghållning baserat på en filmsnutt, fine! Han får tycka det… och eftersom han ville bli motbevisad är det väl bara att bjuda på en liten tur nästa bansäsong! 🙂

nisse
              Deltagare

alla får tycka som dom vill! det hela med klubbrivalitet var bara ett skämt, trodde alla skulle förstå det 🙁

HPC är bra och deras forum har lärt mig mycket!

deegan_
                Deltagare

Var finns filmen i fråga?

SubaruPhille
                  Deltagare

Filmen finns ut på nätet eller att beställa,

Men att kolla på en förmodligen standard Wrx Sti men vanliga gat däck och på stockholms smutsiga/hala väglag och gämföra med när man var senast och körde på bana är ju rätt skrattretande 😉

men men.. 🙂

griml0ck
                    Deltagare

Håller med att vi ska hålla ihop, har oxo bara haft trevligt på alla hpc träffarna som man fått besöka under sommaren. Dom har varit snälla nog att låta mig o nåra andra besöka deras klubb träffar dom haft i gävle trakterna (Är ju tyvärr för lite impreza träffar här omkring, men det är ett helt ny tråd ;)), just därför känns det väldigt konstigt att det snackas skit bakom ryggen på oss. Om det nu verkligen var något vi gjorde som dom tyckte var fel kan dom väl säga det rakt ut så vi får det uppklarat. Annars känns det som att det är bara att glömma detta och fortsätta sladda runt 😛

ExOrdis
                      Deltagare

:o:o:o

Den som tagit illa upp är ju isåfall välkommen att förklara sig.
                        Jag har väldigt svårt att tro att herr Kraft och kompani
                        skulle banga att säga till på plats om det var någon som
                        gjort något fel. Förhoppningsvis är man inte dryg om man
                        presenterar sig och skakar hand med samtliga närvarande
                        vid ankomst, men vad vet jag alla är vi olika…. 😉
                        För övrigt måste tilläggas att nämnda tillställning var
                        väldigt skoj. Ett tack till HPC för ett gott arbete och kul
                        initiativ.

/Kjell

>Kanske lika bra att förklara allt så det inte blir något
                        >missförstånd. Det hela handlar alltså inte om kinnekulle utan
                        >senaste Tierps träffen HPC höll i. Jag, ordis, öhlinsstefan
                        >och PO var där från ssi.
                        >Tyckte träffen var klockren, hade till och med kul när jag
                        >körde av i gräset 😀 Men sen fick jag höra av en honda ägare
                        >att vi tydligen skulle bli bannad från deras framtida träffar.
                        >Trodde han skojade med mig först men det visade sig vara så
                        >att dom hade en del kritik om hur vi beteede oss på den
                        >träffen. Tydligen hade vi (impreza ägarna) varit dryga och
                        >kaxiga mot hpc. Sen hade vi trängt oss före i ledet hela tiden
                        >så dom inte hade fått köra något. Tror det var mer kritik oxo
                        >men jag kommer inte ihåg allt. För mig låter detta som en rakt
                        >smäll i ansiktet, jag måste varit på någon helt annan träff
                        >eftersom jag missade allt det här?… 🙁
                        >
                        >Var dom fått denna kritik ifrån vet jag inte, men eftersom
                        >dom inte velat skriva det öppet så har vi ju inte precis fått
                        >någon chans att besvara denna kritik.
                        >
                        >edit: legacylarsa var med oxo (minnet suger ibland 😉 )

griml0ck
                        Deltagare

Kanske lika bra att förklara allt så det inte blir något missförstånd. Det hela handlar alltså inte om kinnekulle utan senaste Tierps träffen HPC höll i. Jag, ordis, öhlinsstefan och PO var där från ssi.
                          Tyckte träffen var klockren, hade till och med kul när jag körde av i gräset 😀 Men sen fick jag höra av en honda ägare att vi tydligen skulle bli bannad från deras framtida träffar. Trodde han skojade med mig först men det visade sig vara så att dom hade en del kritik om hur vi beteede oss på den träffen. Tydligen hade vi (impreza ägarna) varit dryga och kaxiga mot hpc. Sen hade vi trängt oss före i ledet hela tiden så dom inte hade fått köra något. Tror det var mer kritik oxo men jag kommer inte ihåg allt. För mig låter detta som en rakt smäll i ansiktet, jag måste varit på någon helt annan träff eftersom jag missade allt det här?… 🙁

Var dom fått denna kritik ifrån vet jag inte, men eftersom dom inte velat skriva det öppet så har vi ju inte precis fått någon chans att besvara denna kritik.

edit: legacylarsa var med oxo (minnet suger ibland 😉 )

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.