› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Knäppa Zatzy-profiler på näsan (Banåka)
- Detta ämne har 9 svar, 977 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 1 månad sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
18 december, 2003 kl. 23:14 #7367
Yonaz
Deltagarehttp://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=134501
Kan impreza-klubben bidraga med någon ”värsting”?
:9
19 december, 2003 kl. 08:49 #85887griml0ck
DeltagareDom verkar bara söka muskelmaskiner inte duktiga förare.
19 december, 2003 kl. 08:51 #85890Niklas
DeltagareDe vill väl ha de hårigaste maskinerna med de bästa förarna. Vad var det vi sa nu igen, ”2004 – året då alla skall göra upp på bana”. 😀
19 december, 2003 kl. 08:51 #85885SecretAgentMan
DeltagarePå en bana som Mantorp (långa då) så kommer det bli svårt att hänga med diverse effektmonster oavsett hur bra man är mellan pedalställ och ratt, men jag skulle gärna hänga på och avnjuta lite bilporr, det är lite som Qvarnis påvisar, spela roll vem som är snabbast, sådana takter slutar alltid i tårar (IMHO).
/J
19 december, 2003 kl. 09:33 #85891Niklas
DeltagareJo, hade varit skoj att se på. Dock lär det bli ett räjjhällt* gäng åskådare på plats tror jag. Hela Zatzy från Stockholm lär ju komma dit. 🙂
* = Västerås stavning 😀 😉 😛 :+
19 december, 2003 kl. 10:01 #85886SecretAgentMan
Deltagare(asgarv)
Riksmupp… 😛
/J
19 december, 2003 kl. 10:04 #85888Micke81
DeltagareI mina ögon verkar detta nästan som ett försök till att tjäna lite deg…Jag naturligtvis ha helt fel! Men jag tror inte att någon av de som arangerar vill ta på sig kostnaden och dom sade att det skulle filmas. Jag skulle ha gjort så iaf 🙂 Just med tanke på deras krav på bilens spec så försäkrar de sig om att bara det ”värsta” bilarna får komma dit o köra (trots att de kanske inte är de bästa förarna), vilket säljer bättre än att ha de bästa förarna i halvsnabba bilar. Exempel på bilar som inte kvalar in under ”2,5kg/hk”:
M5
M3
Evo1-8
Imprezan ;(
Porsche 911 -turbo -GT2
Ingen Ferrari utom Enzo:n
Ingen Lamborghini
listan kan nog göras lång. Nu tror jag att man får vara med ändå om man har en sådan bil men lite resonemang tycker jag att det är…/Micke
19 december, 2003 kl. 10:23 #85892Niklas
DeltagareNu har jag inte följt diskussionerna så mycket då det tjafsas och bråkas hit och dit men det jag tycker skulle vara intressant är om profilernas bilar är på banan. Vi vill ju inte ha en ny ”en dag på racingbanan” för sån skit går bort direkt. Det skall ju vara DB-Golfen, SMR-Supran, JoCCe-EVOn, Kilander-BMWn, Syclone-Robban och alla de andra fetingarna. Det skall ju inte vara 200 ungtuppar som precis fått körkort och nu jävlar skall de visa att de är bäst i stan.
Då kör jag hellre hem till Jerry med en påse muffins och tittar på lite rallyfilmer än åker till Mantorp… 😉
21 december, 2003 kl. 00:53 #85889jarmo
Deltagare>Nu har jag inte följt diskussionerna så mycket då det tjafsas
>och bråkas hit och dit men det jag tycker skulle vara
>intressant är om profilernas bilar är på banan. Vi vill ju
>inte ha en ny ”en dag på racingbanan” för sån skit går bort
>direkt. Det skall ju vara DB-Golfen, SMR-Supran, JoCCe-EVOn,
>Kilander-BMWn, Syclone-Robban och alla de andra fetingarna.
>Det skall ju inte vara 200 ungtuppar som precis fått körkort
>och nu jävlar skall de visa att de är bäst i stan.
>
>Då kör jag hellre hem till Jerry med en påse muffins och
>tittar på lite rallyfilmer än åker till Mantorp… 😉och Qvarnis Porche, har ingen aning om hur den står sig i mängden men den e rätt grym.
Den finns på en del sekvenser i de 2 sista GIS utgåvorna.//Jarmo
21 december, 2003 kl. 09:51 #85893Niklas
DeltagareJo den går bra, så länge han slipper göra snabba starter.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.