SSC Allmänt snack Träffar Knutstorp Söndag 9:e Maj!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Assazel
    Deltagare

Träffar man någon av er där?

Själv är man där mellan ca 15-17

Niklas
      Deltagare

>Nej, jag kommer tyvärr inte.
        >
        >Mvh Mats N – bor endast 1000 mil från Knutstorp 😛

Låt nu Azzazel få skriva en tråd utan att ni skall tjafsa sönder den med sånna här meningslösa inlägg. Folk klagar på och skrattar åt att det är oseriöst på Zatzy men det är fanimej inte mycket bättre på detta forumet.

Man skall väl få kunna annonsera om en träff utan att första inlägget skall hålla sån här låg kvalité?! Annars vet jag fan inte vad jag lägger ner sån tid på SSI. Skärpning! x(

Wallinen
        Deltagare

Vad är det som händer där?
          Nåt jag har missat möjligtvis?

Var där förra helgen och såg på STCC premiären i strålande solsken så hoppas på samma väder till helgen.

Alien, lugna dig.
          Det var väl inget tjafs att svara på frågan. Bara för du fick igen med samma mynt i en annan tråd kan du inte reagera så här varje gång MatsN skriver nåt.
          Tror nog att 99% av forumets läsare uppskattar såna små roligheter.
          Hur det går till på Zatzy vet jag inte för jag är aldrig där.

Assazel undrar om vi ses där och MatsN svarar nej, tyvärr.
          Att han sen skriver under med: bor 1000 mil från Knutstorp får ju bara alla att skratta.

Som svar på din fråga Assazel så får vi se.
          Är bjuden med företaget på lördag så det kan bli lite svårt med bilkörning på söndagen:D

/W, bor ungefär 6 mil från Knutstorp

Niklas
          Deltagare

Wallinen: Känns rätt meningslöst att skriva att man inte kommer till en träff såvidare man inte tidigare skrivit att man kommer och folk planerar med att man dyker upp.

Att man sedan håller på och pika Azzazel är något som pågått ett bra tag från vissa här på forumet. Jag tycker det är riktigt illa när de som varit med i klubben sedan starten beter sig på detta vis mot nya medlemmar.
            EDIT: Kan ha varit ren tillfällighet men jag ser ett mönster i ordvalen.

Tycker inte det ger en sån vacker bild av gemenskapen på forumet där man tror att alla accepterar varandra oavsett vad de nu har för signatur. Att vi gillar samma bilar borde vara något som förbrödrar oss. Inte att man om och om igen klämma åt dem som stavar fel eller har en annorlunda signatur för att ta två exempel.

Men om det bara är jag som tycker så, så skit samma…

Lycka till och ha det så trevligt på Knutstorp Azzazel och glöm inte kameran!

Janne248
            Deltagare

Off topic:

Till MatsN’s försvar: Tycker det är lite synd att ingen säger vad som händer i Knutstorp när man nu skriver en tråd om det.

Ungefär som jag skulle skriva ”Vilka får man se i Ramvik fredagen den 7/5?”

Inte alla vet vart det ligger eller vad som händer där.

On topic.

Assazel
              Deltagare

>OT:
                >Assazel, ber om ursäkt om jag ”störde” din tråd. Vi har väl
                >haft bra meningsutbyten förr, och det var givetvis skrivet med
                >”glimten i ögat”.
                >
                >AlienDice, nu är du och hugger ved i alla trådar…man kan ju
                >tro att du är med barn eller önskar att du hade Defi-mätare 😛
                >;). Det var som sagt inget illa menat, bara ett lamt försök
                >att vara lite ”busig”.
                >
                >mvh Mats N
                >

Ingen fara Mats! Klart vi har.

//*Assazel som vet att Mats kommer vakna upp jämtes ett hästhuvud i sängen snart*

Manor
                Deltagare

Nej, jag kommer tyvärr inte.

Mvh Mats N – bor endast 1000 mil från Knutstorp 😛

Manor
                  Deltagare

OT:
                    Assazel, ber om ursäkt om jag ”störde” din tråd. Vi har väl haft bra meningsutbyten förr, och det var givetvis skrivet med ”glimten i ögat”.

AlienDice, nu är du och hugger ved i alla trådar…man kan ju tro att du är med barn eller önskar att du hade Defi-mätare 😛 ;). Det var som sagt inget illa menat, bara ett lamt försök att vara lite ”busig”.

mvh Mats N

Assazel
                    Deltagare

ojoj… gräv ned stridsyxorna!!

Det va inte riktigt meningen som en superträff utan mer bara för folk som bor i närheten och vill titta på lite racing.

janne: där är ju alltid körningar, varje söndag.
                      På söndag är det iallfall två klubbar och en massa olika bilar som kör.

Jag skall ändå dit och vill någon annan titta ochj jiddra lite så finns jag där.

No big deal…

edit; och så är det ju STCC på förmiddagen.

Wallinen: vi kan snacka mätare och äta glass..
                      😀

Alien: Det är nog inte så farligt som det ser ut, men tack för stödet. Skönt med folk som är har lite förstånd! 😀 hm,.. funderat på att ändra topic faktiskt.. 🙂
                      Kolla http://home.swipnet.se/ralorpa/ klicka på skolmat

lite torr humor..

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.